Ga naar inhoud

Welke druppelaar is beste, heb je er 2 nodig?


Fred Knaus
 Share

Recommended Posts

Hallo, ik heb net een nieuwe camper gekocht en zie in de stalling dat de meeste campers aan een druppelaar hangen voor de accu van de auto en achter. Heb je 2 druppelaars nodig, welke zouden jullie adviseren. Ijzige ze op internet voor 20€ en 200€, wat is verschil? Vast bedankt voor de hulp !

Link naar reactie
Share on other sites

Worden de accu's niet opgeladen, als de camper aan de walstroom hangt? Als dat zo is, heb je geen druppelaar(s) nodig en hoef je geen zorgen te maken over een prijsverschil van € 180.

Een volgeladen accu gaat zeker een half jaar mee, als hij helemaal ontkoppeld is. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ik koppel altijd de accu los en na een half jaar sluit ik hem weer aan en start gewoon de camper. Volgens mij zijn die druppelladers vooral een broodje aap verhaal zeker met onze winters.

 

En inderdaad, na een jaar of 8 start hij na een half jaar stallen niet meer. Tijd voor een nieuwe accu en ik kom er liever zo achter dan dat de accu me ergens ver van huis in de steek laat.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...