Ga naar inhoud

Korting DFDS


Bonk1968
 Share

Recommended Posts

Beste, wij hebben een overtocht geboekt met DFDS van Oslo naar Kopenhagen. Nu staat er op de site van NKC dat je 10% korting kan krijgen. DFDS vraagt om een actiecode. Op de site staat dat de korting (of dat een kortingscode is is mij niet duidelijk) alleen zichtbaar is als je ingelogd bent. Dat ben ik maar ik zie nergens hoe je aan een kortingscode komt of wat je moet doen om korting te krijgen. Ik zie ook nergens een mailadres om NKC te mail hierover. Dus dan maar eens op deze manier proberen. Kan iemand mij verder helpen? Alvast dank!!

Link naar reactie
Share on other sites

Op 5-5-2021 om 12:39, Bonk1968 zei:

Beste, wij hebben een overtocht geboekt met DFDS van Oslo naar Kopenhagen. Nu staat er op de site van NKC dat je 10% korting kan krijgen. DFDS vraagt om een actiecode. Op de site staat dat de korting (of dat een kortingscode is is mij niet duidelijk) alleen zichtbaar is als je ingelogd bent. Dat ben ik maar ik zie nergens hoe je aan een kortingscode komt of wat je moet doen om korting te krijgen. Ik zie ook nergens een mailadres om NKC te mail hierover. Dus dan maar eens op deze manier proberen. Kan iemand mij verder helpen? Alvast dank!!

Inloggen bij de NKC, naar ledenvoordeel, overtochten en dan zie je eerst een tabel met mogelijkheden. Scroll door naar beneden en gebruik de voor jou relevante link en dan kom je op de voordeelpagina van de desbetreffende reder.

aangepast door GeMa
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...