fhb Geplaatst: 30 april 2021 Share Geplaatst: 30 april 2021 Heb sinds kort ducato buscamper bouwjaar 2012 aangeschaft ,ben op zoek naar de juiste deurbeveiliging voor twee voordeuren de achterdeuren en de zijdeur deze met de mogelijkheid dat ik hem zowel van binnen als buiten kan openen,wie geeft mij goede raad? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 30 april 2021 Share Geplaatst: 30 april 2021 Gebruik deze producten: https://www.camperprotect.de/ Zijn er heel tevreden over. Overigens heb ik op de voordeuren (Fiat cabine) HEO sloten laten zetten ( http://www.heosolution.de/NL/index.php?tip=heosafe&subc=0 ) Achterdeur en zijdeur met camperprotect. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
MGRobbie Geplaatst: 6 juni 2021 Share Geplaatst: 6 juni 2021 Ben aan het overwegen om Heosafe cabine sloten in te bouwen. Wie heeft er ervaring met een poging tot inbraak en de werking van Heosafe. Bij de laatste camper typen zit het slot met 1 l*llig boutje gemonteerd. Heeft dat effect?? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
fhb Geplaatst: 6 juni 2021 Auteur Share Geplaatst: 6 juni 2021 In mijn vorige camper had ik de sloten laten zetten op een van de reizen in Italië in het plaatsje Lucca hebben ze aan beide kanten de deursloten eruit gewrikt maar omdat ze deuren niet open konden krijgen is deze poging verijdelt,nu heb ik een andere camper een van de eerste dingen die we gedaan hebben,weer neo sloten geplaatst Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
MGRobbie Geplaatst: 10 juni 2021 Share Geplaatst: 10 juni 2021 Op 6-6-2021 om 09:27, fhb zei: In mijn vorige camper had ik de sloten laten zetten op een van de reizen in Italië in het plaatsje Lucca hebben ze aan beide kanten de deursloten eruit gewrikt maar omdat ze deuren niet open konden krijgen is deze poging verijdelt,nu heb ik een andere camper een van de eerste dingen die we gedaan hebben,weer neo sloten geplaatst Dank voor je input. Je schrijft beide sloten eruit gewrikt. De Heosafe sloten?? En waarom kon men de deur niet open krijgen?? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.