Lenie Geplaatst: 20 maart 2021 Share Geplaatst: 20 maart 2021 (aangepast) Te koop Chausson Welcome 95 camper. Wij zijn de 2e eigenaar en moeten onze camper van de hand doen in verband met verhuizing naar een appartement, waardoor het lastig is geworden om de cmaper te parkeren en vandaaruit op pad te gaan. Voor het campergenot hebben we besloten campers te gaan huren. Onze camper staat in een afgesloten vorstvrije winterstalling en is helaas door Covid-19 in 2020 niet uit de stalling gekomen. De camper heeft altijd zijn reguliere onderhoud gehad. De verdere specificaties en foto's zijn in de bijlage te vinden. 21 maart 2021 aangepast door Lenie Infomratie specificaties waren niet te openen. op een andere manier toegevoegd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 21 maart 2021 Share Geplaatst: 21 maart 2021 Kijk, dat van het N kenteken wist ik niet. Als ik de RDW raadpleeg dan zie ik inderdaad Bedrijfswagen (N1), maar wel daaronder de toevoeging "Kampeerwagen". Geen idee wat dat nu voor gevolgen heeft voor wegenbelasting, snelheid etc. Is dat niet een foute registratie bij de RDW? Mijn camper staat als Personenwagen (M1) en kampeerwagen! Ik kan me, als ik uw camper zie, niet indenken wat daar nu anders aan is. In ieder geval succes met de verkoop van uw - overigens mooie - camper. PS. Ik wilde uw bijlage " 2021-03 specificaties ...." openen en kreeg van Mcafee een waarschuwing !!! Weet niet of anderen dat ook krijgen, maar misschien kunt u dat effe checken. Groet Jelle. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 21 maart 2021 Share Geplaatst: 21 maart 2021 (aangepast) 23 uren geleden, Dr.Dream zei: Ziet er leuk uit, maar toch wel wat beperkingen zoals op grijs kenteken en dus regels voor vrachtauto's opvolgen. Dus max. 90 kmh op de snelweg. Dat geld alleen bij >3500kg, anders zouden toch alle auto's op grijs kenteken <3500 kg ook maar 80kmh mogen. 21 maart 2021 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
peterzonneveld Geplaatst: 22 maart 2021 Share Geplaatst: 22 maart 2021 Beste Lenie, is de prijs zoals hij onderstaand staat een vaste prijs? Ik hoor graag even of er nog onderhandelingsruimte zit. Peter Zonneveld Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 23 maart 2021 Share Geplaatst: 23 maart 2021 PB staat voor persoonlijk bericht, kunnen anderen niet zien, je kan het makkelijks op de persoon zijn naam klikken die gereageerd heeft, dan kom je in het scherm van die persoon en klik je op bericht sturen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Lenie Geplaatst: 4 april 2021 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2021 Dr Dream, de communicatie is te verwijderen zoals gemeld. Maar de advertentietekst en bijlagen foto's van de advertentie kunnen niet op deze manier verwijderd wordeen. Hoe dan wel????? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rel68 Geplaatst: 16 april 2023 Share Geplaatst: 16 april 2023 Is deze camper nog steeds te koop? mvgr Robert Luttikholt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 16 april 2023 Share Geplaatst: 16 april 2023 Ik vrees dat je het wel kunt vergeten. Drie jaar geleden geplaatst … Nu zou je mogen verwachten dat de plaatser het gemeld zou hebben wanneer de camper niet meer te koop zou zijn, maar helaas, fatsoen is, met name bij degenen die hier vrijwel nooit komen, een schaars bezit! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 17 april 2023 Share Geplaatst: 17 april 2023 22 uren geleden, Adriatik zei: .................maar helaas, fatsoen is, met name bij degenen die hier vrijwel nooit komen, een schaars bezit! Dat geldt soms ook voor personen die heel veel op het forum zitten, 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 19 april 2023 Share Geplaatst: 19 april 2023 Op 16-4-2023 om 21:13, Adriatik zei: Drie jaar geleden geplaatst … 2 jaar geleden maar vervolgens nooit meer iets van vernomen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 19 april 2023 Share Geplaatst: 19 april 2023 3 uren geleden, CaradoT135 zei: 2 jaar geleden maar vervolgens nooit meer iets van vernomen. Gelijk heb je. Maar ach, een jaartje meer of minder … Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 20 april 2023 Share Geplaatst: 20 april 2023 Klopt, het maakt niets meer uit dat ding is toch allang verkocht. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.