Ga naar inhoud

Hulp luchtvering


Cees45

Recommended Posts

Heeft er iemand ervaring met hulp luchtvering op de acherwielen ik heb het gevoel namelijk dat de camper (Hymer Tramp)  in bochten nogal 'overhelt' omdat gevoel weg te nemen dacht ik dat hulp luchtvering op de achterwielen zou kunnen helpen.

Vandaar de vraag of er iemand ervaring mee heeft en natuurlijk wat dat ongeveer zou gaan kosten.

Link naar reactie
Share on other sites

Cees 45 , wel ervaring geen kosten . Ik bezit een ADRIA Matrix supreme sc 677 Jaar 2012 GVW 3800 kg , met hulp luchtvering van af fabriek , het bevalt prima en zeer stabiel  de druk moet ik instellen / op pompen met een kleine compressor kan tot max 3 bar ik rij meest al op een druk van 2,5 .

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb een paar maanden geleden bij mijn camper Hymer T588SL door ZiZo Techniek in Dordrecht hulpluchtvering laten monteren van het merk VB Airsuspension. Hierbij kun je de 2 luchtbalgen afzonderlijk van elkaar verhogen of verlagen, afhankelijk van je lading. Ook makkelijk bij het waterpas zetten. Bediening met 2 schakelaars in je dashboard en 2 manometers.

Kosten zijn € 2395,= (ivm Alko-chassis is dit duurder dan torsieveren). Over het rijden ben ik heel tevreden. Bij lege camper luchtdruk verlagen tot +/- 1 Bar. Bij volle belading (motorscooter in garage en fietsen achterop) verhogen tot 3 bar. Het rijdt onder alle omstandigheden heel stabiel. Ook kun je bij toepassing onder bepaalde voorwaarden je max achteraslast verhogen. ZiZo kan je daar alles over vertellen.

Link naar reactie
Share on other sites

Zojuist, Bor zei:

Ik heb een paar maanden geleden bij mijn camper Hymer T588SL door ZiZo Techniek in Dordrecht hulpluchtvering laten monteren van het merk VB Airsuspension. Hierbij kun je de 2 luchtbalgen afzonderlijk van elkaar verhogen of verlagen, afhankelijk van je lading. Ook makkelijk bij het waterpas zetten. Bediening met 2 schakelaars in je dashboard en 2 manometers.

Kosten zijn € 2395,= (ivm Alko-chassis is dit duurder dan torsieveren). Over het rijden ben ik heel tevreden. Bij lege camper luchtdruk verlagen tot +/- 1 Bar. Bij volle belading (motorscooter in garage en fietsen achterop) verhogen tot 3 bar. Het rijdt onder alle omstandigheden heel stabiel. Ook kun je bij toepassing onder bepaalde voorwaarden je max achteraslast verhogen. ZiZo kan je daar alles over vertellen.

Ik heb het hier over hulpluchtvering op de achteras .......

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid