Ga naar inhoud

Roet op de pandragers


Huub Terheggen
 Share

Recommended Posts

Huub , ik had hier ook mee te maken maar dan van nieuws af aan , alleen met de grootste brander pit 3 ( 3 pits kookstel ) die na 14 dagen na schoonmaken  weer begon te roeten . uit eindelijk heb ik een kleinere sproeier monteer en het is geheel over . Ik n.l de sproeier maat van brander  2 de zelfde maat monteert in brander  3 .

 

Omdat het bij jou niet van nieuws af aan is zou je zeggen de druk is te hoog , zou dan eerst de regelaar vervangen . Een tip kijk voor dat je de regelaar vervang hoe hoog je vlammen zijn , en als je dan de regelaar heb vernieuwd en de vlammen zijn lager zou het opgelost kunnen zijn , ik heb dit ook zo gedaan met brander 3 .

 

Heeft dat niet geholpen dan zou ik kiezen voor alle branders een iet kleinere sproeier te plaatsen , dan is de lucht brandstof verbeterd / groter verschil .

 

Brander 3 sproeier 0,75 , brander 2 sproeier  0,65  brander 1 sproeier 0,50 , en nu heeft brander 3 ook sproeier 0,65 .

 

P s controleer wel even of de lucht toevoer goed is .

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...