GeMa Geplaatst: 8 februari 2021 Share Geplaatst: 8 februari 2021 Zo af en toe "verdwijnt" er een bericht van mij, zonder dat ik daar iets van hoor. Ook is op de inhoud van mijn berichten niets inhoudelijks aan te merken, ik hou me aan de spelregels en blijf altijd fatsoenlijk. Neem aan dat een/de moderator daar de hand in heeft, zo ja, zou ik het op prijs stellen als ik een reden krijg van verwijdering, dan kan ik daar in de toekomst rekening mee houden. Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 8 februari 2021 Share Geplaatst: 8 februari 2021 Wellicht zijn dat je reacties op Dr.Dream? Die van de laatste worden inderdaad met enige regelmaat verwijderd, en dan gaan de reacties daarop mee. Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 8 februari 2021 Share Geplaatst: 8 februari 2021 (aangepast) Zou wel netjes zijn als je daar een berichtje van krijgt, topics worden er ook onleesbaar van. De moderatie hier is nu ook niet je van het zeg maar.... 8 februari 2021 aangepast door HymerBoy Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 9 februari 2021 Auteur Share Geplaatst: 9 februari 2021 19 uren geleden, Adriatik zei: Wellicht zijn dat je reacties op Dr.Dream? Die van de laatste worden inderdaad met enige regelmaat verwijderd, en dan gaan de reacties daarop mee. Thanks Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts