jan van t wout Geplaatst: 2 februari 2021 Share Geplaatst: 2 februari 2021 welke versie heb ik nodig van Android voor de camper app die van mij is 5.1.1 als ik hem opstart zegt hij camper contact gestopt op mijn telefoon werkt hij goed maar die is android 6 kan het zijn dat hij te oud is Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 2 februari 2021 Share Geplaatst: 2 februari 2021 22 minuten geleden, jan van t wout zei: welke versie heb ik nodig van Android voor de camper app die van mij is 5.1.1 als ik hem opstart zegt hij camper contact gestopt op mijn telefoon werkt hij goed maar die is android 6 kan het zijn dat hij te oud is De Help functie van Campercontact zegt het volgende: " Besturingssystemen 4.1, 4.2, 5, 5.1 en 6 worden door Android niet meer ondersteund (enkele al niet meer sinds 2013). Het kan dus voorkomen dat onze app daardoor niet goed functioneert op toestellen met deze besturingssystemen. Wij kunnen hiervoor helaas geen verdere support bieden. Uiteraard blijven we, ondanks bovenstaande beperkingen, ons best doen om de app op elk besturingssysteem zo goed mogelijk te laten functioneren" Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.