Ga naar inhoud

Spam en fake berichten.


GeMa
 Share

Recommended Posts

Zie en lees de laatste tijd met enige regelmaat berichten die overduidelijk spam of fake zijn en berichten (o.a. van Dr.Dream) waar je echt niet weet wat je er mee aan moet en waarover veel (onzinnige) discussie ontstaat. Wordt er actief gemonitord door een moderator op dit soort zaken?

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Twee dingen. Ik heb NIET gezegd dat jouw berichten fake of spam zijn, ik heb jou aangehaald (tweede deel van mijn 1e zin na het woord "en") als voorbeeld van berichten waar je niet (meteen) weet wat je er mee moet en waar veel (onzinnige) discussie over ontstaat. Ken de historie niet, ben pas een paar maanden lid, maar weet soms echt niet wat ik met dit (jouw) soort berichten aan moet. Maar goed, dat heb ik ook met Lange Frans als ie beweert dat de aarde plat is. Bij fake of spam heb ik het over berichten waarin b.v. reisdocumenten te koop worden aangeboden.

aangepast door GeMa
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Ik herken je irritatie. En ja, er is hier iemand die de constante factor is van allerlei gescheld en gebrek aan fatsoen.

Er wordt op dit helaas forum niet actief gemodereerd. Wat je wél kunt doen is bij een bericht op de stippen rechtsboven van dat bericht  klikken en dan voor ‘rapporteer’ kiezen. Je krijgt dan een venster waarin je kort kunt beschrijven wat je wilt. Ik heb de ervaring dat daar iets mee gebeurd, helaas alleen tijdens kantoortijd.

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...