Ga naar inhoud

Isolatie armaflex voor de camper


H.beren
 Share

Recommended Posts

Beste mensen van dit forum 

Ik was op marktplaats aan het kijke voor armaflex voor mijn bus te isoleren kwam ik daar een advertentie tegen voor een mooi prijsje heb ik daar alles gekocht dacht voor mensen die nogmeer nog moeten isoleren mischien iets  voor jullie is goeiekoper dan welke website die ik heb gezien 

 

mvg de heer beren
https://link.marktplaats.nl/m1640593701?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...
Op 16-12-2020 om 20:02, H.beren zei:

Beste mensen van dit forum 

Ik was op marktplaats aan het kijke voor armaflex voor mijn bus te isoleren kwam ik daar een advertentie tegen voor een mooi prijsje heb ik daar alles gekocht dacht voor mensen die nogmeer nog moeten isoleren mischien iets  voor jullie is goeiekoper dan welke website die ik heb gezien 

 

mvg de heer beren
https://link.marktplaats.nl/m1640593701?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Helaas werkt link niet meer. Jammer, want mijn Hymer Ayers Rock Campervan 2017 is vanaf fabriek, HEEL RAAR,  eigenlijk in het geheel NIET van isolatie voorzien (enkel een plaatje naast de watertank). Dan maar isolatie voor de volle prijs aanschaffen. Hoeveel m2 nodig voor een bus? Trouwens iemand ervaring met isolatiekorrels inspuiten tussen buitenwand en binnenwand?

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...