mikeanber Geplaatst: 1 januari 2020 Geplaatst: 1 januari 2020 BESTE WIE HEEFT MET DEZE ZUIGNAPEN ZIJN LUIFEL STEUNEN BEVESTIG AAN DE WAGEN EN WAT IS DE ER VARING HIER MEE GROET Quote
T-G Fleurette Geplaatst: 13 januari 2020 Geplaatst: 13 januari 2020 Hallo, Wij hebben het Multi anker afgelopen zomer aangeschaft en gebruikt bij korte perioden, gemakkelijk in gebruik en het zit goed vast maar laat wel een kring achter net als zuignappen op de voorruit. Groeten. Quote
mikeanber Geplaatst: 18 januari 2020 Auteur Geplaatst: 18 januari 2020 (aangepast) Op 1-1-2020 om 10:27, mikeanber zei: zie onderstaande fotto oke bedankt die kring is wel weg te nemen ??? 18 januari 2020 aangepast door mikeanber Quote
mikeanber Geplaatst: 18 januari 2020 Auteur Geplaatst: 18 januari 2020 oke bedankt die kring is wel weg te nemen ??? Quote
cecowi Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Wij stonden van januari tot maart in Spanje. Het was heel handig 3 zuignappen tegen de zijkant. Helaas waren ze moeilijk eraf te halen. Met achterlating van 3 lelijke kringen die ik er niet meer af kan krijgen. Is er nog een ervaringsdeskundige met een goede suggestie. Quote
Derf Geplaatst: 1 juni Geplaatst: 1 juni TIP Ik zag een vlog en daar hadden ze op de zuignappen van die huishoud folie gedaan en toen op de camper, geen lelijke zwarte ringen meer zichtbaar. Quote
cecowi Geplaatst: 1 juni Geplaatst: 1 juni Dank vor de reactie. Waar het mij ook vooral om gaat dat die lelijke kringen niet verwijderd kunnen worden. Quote
Basher Geplaatst: 1 juni Geplaatst: 1 juni Al met gezichtsdoekje geprobeerd ? Krijg je ook de zwarte strepen op de wanden mee weg nl. Quote
Camper-T Geplaatst: 2 juni Geplaatst: 2 juni De gele Dasty ontvetter van de Wibra is iets bijtend voor kunststof en zou je kunnen proberen. Inspuiten, met een droge doek uitwrijven en daarna gelijk met een natte doek afnemen. Of anders de mildere 123 Zwarte Strepen verwijderaar, verkrijgbaar via de kampeerwinkels. Quote
cecowi Geplaatst: 2 juni Geplaatst: 2 juni Het zijn geen zwarte maar harde witte kringen veroorzaakt door de weekmakers in het plastic vd zuignappen. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.