Ga naar inhoud

Headup diaplay Pioneer navigatie 2022 “hangt”


Erik63

Recommended Posts

Geplaatst: (aangepast)

In mijn Knaus Skywave van 2022 zit een Pioneer navigatiesysteem met headup display. De snelheidsaanduiding/navigatieweergave op het headup display gaat op enig moment gewoon “hangen”. Het schermpje bevriest op een punt en pas na herstart van de Pioneer loopt het weer. De Pioneer zelf loopt gewoon door. Zowel de navi zelf als het haedupdisplay in reparatie gehad bij Pioneer via de dealer. Probleem blijft bestaan. 
Heeft iemand anders dit probleem ook en weet hier wellicht wat de oplossing is?
 

 

aangepast door Erik63
Tekst aangepast
Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Over dit probleem is op versvhillende fora veel te lezen. Ik had dit ook. Mijn display is toen opgestuurd naar Hamburg en voorzien van nieuwe firmware. Sindsdien blijft hij niet meer hangen. Af en toe stopt hij er wel eens mee maar als het contact weer even uit en aan is geweest werkt hij weer. Maar die van jou is al opgestuurd naar Pioneer zeg je.

Link naar reactie
Share on other sites

Ja, zowel het display als de unit zelf zijn naar Pioneer geweest. Zonder resultaat. Het is precies zoals je zegt, het ding bevriest en na contact uit en aan werkt het weer (even). Heb het eruit geschroefd, heb er meer laat dan voordeel van. Zal nog eens met de dealer bellen maar ik vrees dat dit niet opgelost gaat worden. 

Link naar reactie
Share on other sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb het ook, doet het een tijdje, soms dagen en dan opeens geen beeld meer in de headup, na een nachtje rust doet ie het dan weer, wellicht iets met temp of iets dergelijks, wat je op de forums leest is idd dat de unit naar hamburg gaat, ik heb geen garantie meer en ga er geen geld aan uitgeven, zoveel meerwaarde heeft het voor mij niet. Ik ga hem er is uithalen en een maat die electronikus is wil er wel naar kijken of ie wat kan vinden. 

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

Hier ook. Is al m'n derde. De vorigen waren helemaal overleden en zijn onder garantie vervangen. Deze stopt ook zo nu en dan, even de headset uit en aan en hij doet het weer. Vervelend, maar niet onoverkomelijk, maar wel slordig van Pioneer dat er geen (definitieve) oplossing voor is. Service camper dealer was prima, service Pioneer (via helpdesk) aller belabberst.

Link naar reactie
Share on other sites

17 uren geleden, HymerBoy zei:

Hoi @GeMa, wat bedoel je met headset uit en aan, of bedoel je de heapup uit en aan, zo ja kan je alleen de headup aan en uit zetten?, ik zie alleen het lichtsterkte knopje aan de zijkant, thanks.

De inbouw unit, in dit geval de Pioneer AVIC EVO.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid