Ga naar inhoud

Collectieve winterstallen realiseren in Enschede


 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Klein oproepje aan camperbezitters uit Enschede. Ik loop met het plan om samen met andere camperbezitters een collectieve winterstalling op te zetten. Niet commercieel, gewoon van ons samen. In de vorm van een verenging, coöperatie of wat dan ook. lef zou ik de behoefte hebben aan een overdekte, open stalling met een wasplaatsje erbij en stroom om 's winters de accu op spanning te houden. Maar goed, die plannen zijn niet in beton gegoten, het echte plan maken we samen.

Zijn er mensen uit Enschede of heel dicht bij die dit leuk lijkt om samen dit plan op te pakken? Laat het eens weten. En noem in ieder geval je woonplaats, zodat ik snel een selectie kan maken wie ik uit kan nodigen om samen het plan op te pakken.

Voor mensen die verder weg wonen en dit ook wel leuk lijkt; ik hou ook van jullie. Maar ik wil dit wel echt lokaal houden. Mocht het lukken, dan deel ik de ervaringen graag zodat je je eigen initiatief kan nemen.

Groeten,
Marc Enschede uit... Enschede

Link naar reactie
Share on other sites

Goed plan waar ik al jaren mee rond loop, ervaring opgedaan in MODENA, camperclub Mutina. Velen van u zullen daar ook wel eens zijn geweest en wellicht ook goede ervaring hebben met die situatie. Het is een mega groot terrein op paar km fietsen van centrum Modena, allemaal loodsen die je kunt kopen of huren en waar een groep Italianen hun camper in stallen. daarnaast een open terrein waar zij natuurlijk zelf maar ook anderen kunnen staan met de camper, afgesloten hek er om heen en ook worden enkele loodsen bezet door handelaren en reparateurs. Ben inmiddels te oud om het nog te gaan ontwikkelen maar denk er eens over na. Ik woon omgeving Utrecht en doe dus niet met Enschedé mee. Hierbij nog de website:  http://www.camperclubmutina.it 

Veel succes voor alle geïnteresseerden!

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...