Ga naar inhoud

Service Pluim


Recommended Posts

PLUIM voor GIMEG (Importeur Truma) en Reinders Recreatie- Hoogeveen
 
Afgelopen jaarwisseling gingen wij voor het eerst in een winterperiode met onze camper op pad. Uiteraard wilden wij s'avond de Truma kachel aanzetten,maar helaas het bedieningspaneel kreeg geen verbinding met de kachel. Allerlei experts op de camping erbij gehad maar ondanks vele reset pogingen bleven wij in de kou zitten.
Gelijk de week erop naar Reinders in Hoogeveen, die al vrij snel bemerkten dat er een aansluiting op de printplaat los was getrild. Ze konden dit niet repareren, het gehele bedieningspaneel moest worden vervangen en ik kreeg de oude mee naar huis. Kosten 420,00 Euro Omdat onze camper bijna 3 jaar oud was en iets meer dan 12.000 km had gelopen, vond ik dat lostrillen wel vreemd. Dus de importeur Gimeg benaderd alhoewel de garantieperiode wel voorbij was stelden zij meteen voor om het voorval bij de Truma fabriek te melden. Niet lang daarna kreeg ik van de fabriek de bevestiging dat het geheel via de dealer gecrediteerd zou worden. Naar de Truma dealer Reinders in Hoogeveen gegaan met het verhaal en de oude printplaat meegenomen. Zij waren inmiddels ook al door Gimeg geinformeerd. Binnen een paar uur stond de 420,00 euro weer op mijn rekening. Dat noem ik nog eens goede service van een merk met een dealersysteem dat achter zijn producten staat.
  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Deze verhalen moeten we vaker lezen.

Het is niet altijd slecht gesteld met de dealers.

Heb ook goede ervaring met Alde Zweden na storing met de Alde kachel, werd doorverwezen door Gimeg om het maar eens in Zweden te proberen en daar hadden ze nog een printplaat op stock liggen.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid