HansMeenhorst Geplaatst: 12 februari Share Geplaatst: 12 februari Hallo allemaal, Uit een recente vochtmeting is gebleken dat onze camper op 2 plekjes een beginnende vochtophoping heeft. Om het probleem te verhelpen wil ik een dakraam vervangen en een aantal kitnaden vervangen. De technieken beheers ik. Ik mis alleen de kennis over deze vraag: Moet een camper eerst het vocht kwijt zijn, voordat ik hem opnieuw mag kitten? Of is het prima om direct de kitnaden te vervangen, zonder een door en door droge camper? Alvast bedankt voor een ieders bijdrage. Grt Hans Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution mikeanber Geplaatst: 13 februari Solution Share Geplaatst: 13 februari (aangepast) hallo allen als je alles goed verwijdert en schoon maakt geen probleem eventuele vocht verdwijnt door ventilering zijn er rot plaatsen dan eerst die herstellen 14 februari aangepast door mikeanber Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 13 februari Share Geplaatst: 13 februari Ik zou de kitplekken vooraf goed ontvetten en met een föhn droogmaken. Het zou zonde zijn als de kit niet goed hecht en alles weer over gedaan moet worden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HansMeenhorst Geplaatst: 14 februari Auteur Share Geplaatst: 14 februari Dank voor de reacties. Ik was bang dat ik het vocht als het ware zou op sluiten in de wanden, waardoor een eventueel rottingsproces juist door zou gaan na het kitten. Maar gezien de reacties hoef ik me daar niet druk om te maken. Thanks! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 14 februari Share Geplaatst: 14 februari hallo allen als je alles goed verwijdert en schoon maakt geen probleem eventuele vocht verdwijnt door ventilering zijn er rot plaatsen dan eerst die herstellen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.