wdv Geplaatst: 26 januari Geplaatst: 26 januari (aangepast) Type Half-integraal Aantal slaapplaatsen tot en met 4 Kilometerstand 22500 Bouwjaar 2022 Merk Carado Brandstof Diesel Opbouw lengte 6 tot 7 meter prijs €81,450 Beschrijving Algemeen Hymer Carado bouwjaar 2022 Zeer compleet Volledig zelfvoorzienend voor stroom Voldoende stroom om electrische fietsen op te laden. Van eerste eigenaar Geen verhuur Niet roken Twee zonnepanelen van 150 watt Omvormer 2500 watt 220 stopcontacten in de camper en 3 in de garage Voorzien van LPG installatie met monocontrol en buitenvulling. Voertuig Handgeschakeld Euro klasse 6 Chassis Fiat Maten en gewichten Breedte 232 cm lengte 698 cm Hoogte 293 cm Leeg gewicht 2705 Maximale gewicht 3500 kg Laadvermogen 720 kg Cockpit Multimedia systeem Navigatie Achteruitrijcamera camera Cruise Control Airco op motor Interieur Twee lengtebedden lattenbodem en leeslampjes met USB Traagschuim matras Hefbed Toilet wastafel en douche Grote koelkast 156 liter met aparte vriezer Ringverwarming TV en dakschotel Keuken met 3 pits fornuis Zithoek en twee draaistoelen Boiler 10 liter ISOFIX voor kinderzitjes Kluisje aanwezig Rondom Luifel Grote garage geschikt voor twee fietsen. 19 " Aluminium velgen Hagelbestendig dak Panorama dakvenster Geïsoleerde afvalwater tank Buitenlamp Ramen vlak ingelegd ivm veiligheid Alle ramen en deuren voorzien van horregaas. Afspraak Voor bezichtiging maak een afspraak tel: 0616 3773 12 of stuur een bericht 27 januari aangepast door wdv Aanvulling Quote
Magic Ed. Geplaatst: 27 januari Geplaatst: 27 januari Volgens mij zie ik hierop geen gele NL-kentekenplaten ? En een vraagprijs trekt kopers aan, dus .... ? Quote
Jaapvanthoff Geplaatst: 27 januari Geplaatst: 27 januari Hallo WdV, waarom gaat de camper nu al weg? Heeft u meer foto's onderhoudboekje aanschaf factuur (zonder prijs) etc Quote
Magic Ed. Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari 14 uren geleden, wdv zei: Beste. Wij kopen elke twee jaar een nieuwe camper. Van hetzelfde type. Onderhoud is pas na 40.000 km Welke foto s mist u. Alle documenten zijn erbij Gr. WdV Hij (en wij) missen een foto vvan de NL-kentekenplaat en van het ingevulde service/onderhoudsboekje en de vraagprijs. Quote
Solution Jaapvanthoff Geplaatst: 28 januari Solution Geplaatst: 28 januari Beste WdV, mijn vraag ging over fotos van de bijbehorende documenten. Die zitten er niet bij. Ongeveer het belangrijkste van een 2de hands camper? Waar staat de auto, waar kunnen we eventueel komen kijken? Quote
Magic Ed. Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari 4 uren geleden, wdv zei: Beste , Er komt een Nederlands kenteken bij. Dat is er nog niet. Prijs. Zie omschrijving. Alle documenten zijn erbij Gr. Wdv Oké, dus hij is nog in het buitenland en daar koopt u als handelaar elke twee jaar een nieuwe. Dat is een prachtige bron van voordeel voor u. Quote
wdv Geplaatst: 28 januari Auteur Geplaatst: 28 januari 3 uren geleden, Jaapvanthoff zei: Beste WdV, mijn vraag ging over fotos van de bijbehorende documenten. Die zitten er niet bij. Ongeveer het belangrijkste van een 2de hands camper? Waar staat de auto, waar kunnen we eventueel komen kijken? Beste. De documenten zijn hier te bezichtigen. Deze camper is zonder schade en in nieuwstaat. Gewoon perfecte camper. Als u geïnteresseerd bent, dan maken we een afspraak. Geen sjoemel camper. Waar komt u vandaan, als ik vragen mag. Quote
wdv Geplaatst: 28 januari Auteur Geplaatst: 28 januari 7 uren geleden, Magic Ed. zei: Hij (en wij) missen een foto vvan de NL-kentekenplaat en van het ingevulde service/onderhoudsboekje en de vraagprijs. U kunt een afspraak maken. Het is een eerlijke camper. De documenten kunt u inzien. Waar komt u vandaan, als ik vragen mag. Met vriendelijke groet wdv Quote
wdv Geplaatst: 28 januari Auteur Geplaatst: 28 januari 2 uren geleden, Magic Ed. zei: Oké, dus hij is nog in het buitenland en daar koopt u als handelaar elke twee jaar een nieuwe. Dat is een prachtige bron van voordeel voor u. Beste. Hij staat bij mij thuis. U kunt een afspraak maken. Een eerlijke Camper die heel volledig is. Ik ben geen handelaar. Ik heb zelf met deze camper gereden. Kom kijken. Waar komt u vandaan als ik vragen mag. Met vriendelijke groet wdv Quote
Jaapvanthoff Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari De antwoorden zijn nogal vaag. Op uw gesloten vraag: waar komt u vandaan, is het antwoord Rotterdam. Quote
wdv Geplaatst: 28 januari Auteur Geplaatst: 28 januari 8 minuten geleden, Jaapvanthoff zei: De antwoorden zijn nogal vaag. Op uw gesloten vraag: waar komt u vandaan, is het antwoord Rotterdam. 9 minuten geleden, Jaapvanthoff zei: De antwoorden zijn nogal vaag. Op uw gesloten vraag: waar komt u vandaan, is het antwoord Rotterdam. Beste Jaap. Bent u op zoek naar een perfecte en eerlijke camper. Dan is z'n camper. U zult niet teleur gesteld zijn als u de camper ziet. Vooral volledig met 2 zonnepanelen. Omvormer ook om fietsen op te laden. En lpg met buitenvulling. Onbezorgd camperen. Quote
wdv Geplaatst: 28 januari Auteur Geplaatst: 28 januari Zojuist, wdv zei: Beste Jaap. Bent u op zoek naar een perfecte en eerlijke camper. Dan is z'n camper. U zult niet teleur gesteld zijn als u de camper ziet. Vooral volledig met 2 zonnepanelen. Omvormer ook om fietsen op te laden. En lpg met buitenvulling. Onbezorgd camperen. U mag mij ook bellen 0616377312 Quote
Magic Ed. Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari 1 uur geleden, wdv zei: Beste. Hij staat bij mij thuis. U kunt een afspraak maken. Een eerlijke Camper die heel volledig is. Ik ben geen handelaar. Ik heb zelf met deze camper gereden. Kom kijken. Waar komt u vandaan als ik vragen mag. Met vriendelijke groet wdv Hoe kunt u met een NL-woonplaats er nu zelf mee gereden hebben met buitenlandse kentekenplaten. Dat is toch onmogelijk? Quote
wdv Geplaatst: 28 januari Auteur Geplaatst: 28 januari 3 minuten geleden, Magic Ed. zei: Hoe kunt u met een NL-woonplaats er nu zelf mee gereden hebben met buitenlandse kentekenplaten. Dat is toch onmogelijk? Dat zegt u. Quote
Jaapvanthoff Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari Daar wil ik wat meer van weten. Een auto kopen in een land waar geen BPM geheven wordt. Voorals exstreem kostbare, hoog vermogen auto's zijn hier in NL onbetaalbaar geworden. Maar er is volgens mij iets met een buitenlandskenteken waar je als Nederlander niet mee mag rijden, in NL?! Quote
van der Honing Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari 1 uur geleden, Jaapvanthoff zei: Daar wil ik wat meer van weten. Een auto kopen in een land waar geen BPM geheven wordt. Voorals exstreem kostbare, hoog vermogen auto's zijn hier in NL onbetaalbaar geworden. Maar er is volgens mij iets met een buitenlandskenteken waar je als Nederlander niet mee mag rijden, in NL?! Er zijn constructies waarbij de camper een aantal jaren op naam van de buitenlandse dealer, of Nederlandse dealer met een vestiging in het buitenland, blijft staan. Daar zit enig risico aan. Bijvoorbeeld als die dealer failliet gaat. Ik weet niet of die constructie juridisch zo op gezet kan worden dat je geen enkel risico loopt. Quote
wdv Geplaatst: 29 januari Auteur Geplaatst: 29 januari 13 minuten geleden, van der Honing zei: Er zijn constructies waarbij de camper een aantal jaren op naam van de buitenlandse dealer, of Nederlandse dealer met een vestiging in het buitenland, blijft staan. Daar zit enig risico aan. Bijvoorbeeld als die dealer failliet gaat. Ik weet niet of die constructie juridisch zo op gezet kan worden dat je geen enkel risico loopt. Beste Jaap. Ik heb een Nederlandse camper te koop. Gr. WdV Quote
wdv Geplaatst: 29 januari Auteur Geplaatst: 29 januari Zojuist, wdv zei: Beste Jaap. Ik heb een Nederlandse camper te koop. Gr. WdV Zoekt u een camper? Quote
van der Honing Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari Is dat een andere dan u hier te koop aan biedt? Quote
wdv Geplaatst: 29 januari Auteur Geplaatst: 29 januari 3 minuten geleden, van der Honing zei: Is dat een andere dan u hier te koop aan biedt? Beste van der Honing. Ik heb een camper te koop. Als u een mooie jonge camper zoekt, dan is dit iets voor u. Maak een afspraak als u geïnteresseerd bent. Met vriendelijke groet WdV Quote
Magic Ed. Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari Ik zie hier alleen maar vage antwoorden en vreemde constructies. Ik zou hier met een grote boog omheen lopen voordat iemand in de valkuilen terecht komt. 1 Quote
wdv Geplaatst: 29 januari Auteur Geplaatst: 29 januari 1 minuut geleden, Magic Ed. zei: Ik zie hier alleen maar vage antwoorden en vreemde constructies. Ik zou hier met een grote boog omheen lopen voordat iemand in de valkuilen terecht komt. Wat een onzin. Ed Niets vaags aan. Wat voor constructies zie jij? Geen spijkers op laag water zoeken. Met vriendelijke groet WdV Quote
FJC48 Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari Als het een in NL gekochte camper is en er is in NL mee gereden waarom zitten er dan geen gele platen bij/op? 1 Quote
wdv Geplaatst: 29 januari Auteur Geplaatst: 29 januari 2 minuten geleden, FJC48 zei: Als het een in NL gekochte camper is en er is in NL mee gereden waarom zitten er dan geen gele platen bij/op? Ik heb in Nederland een camper te koop. Het is geen workshop Quote
Jaapvanthoff Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari We weten inmiddels dat W A G M Vries in Soerendonk woont. Ook op marktplaats is het kenteken net niet zichtbaar. Voor mij te veel losse eindjes, terwijl ik naar zo een camper op zoek ben. 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.