firefox Geplaatst: 26 januari 2024 Geplaatst: 26 januari 2024 Beste Redactie, Afgelopen zomer hebben we een rondreis door het Verenigd Koninkrijk gemaakt van Harwich naar John O' Groats vervolgens langs de westkust door Wales naar Dartmoor. Kortom een rondje VK. Omdat we veel op campings staan en daarvoor moet reserveren, zeker in de maand juli, zijn we tijdelijk lid geworden van de Camping en Caravanning Club. Dit kan voor 1 jaar. Hierdoor was het eenvoudig telefonisch campings te reserveren via het hoofdkantoor van deze organisatie. Betalen via creditcard, geen gedoe over geld overmaken. Als 65-plussers hadden we naast de lidmaatschapskorting nog extra korting en we kregen korting op een aantal activiteiten. De 48 Britse ponden hadden we er al snel uit. We raden het een ieder aan om tijdelijk lid te worden van een vereniging die 2500 campings beheren. Met vriendelijke groet, Anneke en Hans van Leeuwen Zoetermeer Quote
Magic Ed. Geplaatst: 26 januari 2024 Geplaatst: 26 januari 2024 Welke redactie schrijft u hiermee aan. Wij kennen er hier geen. Lijkt mij iets voor redactie@nkc.nl. Maar die lezen hier niet mee. Quote
HymerBoy Geplaatst: 26 januari 2024 Geplaatst: 26 januari 2024 Gewoon goede tip, ik ga vaak naar de UK en ben ook lid van zo een club, weliswaar een andere maar vergelijkbaar. Caravan and motorhome club. Fraaie campings op mooie locaties en super sanitair, kost wat meer maar heb je wel wat, reserveren makkelijk online. Quote
Mr Bypass Geplaatst: 17 september 2024 Geplaatst: 17 september 2024 Mijn ervaring is een andere bij beide clubs. Ik heb me ook laten verleiden om lid te worden van de ccc. Echter houd ik niet van reserveren omdat ik nooit weet waar ik savonds terecht kom. Spontaan naar 1 van hun campings gaan lukte in 90% van de gevallen niet omdat deze bijna altijd vol waren. Zonde van het lidmaatschap vond ik. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.