Ga naar inhoud

Stena line 10% korting


gve

Recommended Posts

Helaas is er geen 10 % stenaline veerboot korting meer via NKC. Ook bij de andere veerbootbedrijven is de 10% korting vervallen.

 

Voor een vereniging met zoveel "camper" leden valt mij dat wel tegen van NKC.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 11-1-2024 om 16:45, Ritmeester zei:

Inderdaad erg jammer. De ferry naar Ierland is ook al een stuk duurder geworden en ik vraag me af wat nu nog het voordeel van het NKC lidmaatschap is.

 

Sluit me hier helemaal bij aan. Maakte veel gebruik van deze 10% regeling en voor mij is het nu nutteloos om mijn NKC lidmaatschap nog voort te zetten

Link naar reactie
Share on other sites

Alternatief is, vlgs NKC,  om te boeken via "Overtocht.nl"  Je zou dan 5% korting krijgen. Maar dat gaat schriftelijk en je moet een offerte afwachten.

Rechtstreeks boeken is dan niet mogelijk. Heb offerte aangevraagd en ben benieuwd wat de prijs wordt. Maar ga ervan uit dat dit, inclusief de 5% korting, duurder is dan een directe boeking bij Stena zonder korting.

Link naar reactie
Share on other sites

ik heb een offerte ontvangen en als ik rechtstreeks via Stena boek ben ik €. 36,- goedkoper uit dan via overtocht.nl. dan hebben we het over economy, ik weet niet of het mogelijk is om flexi te boeken, voor 2 x €.30,-, wat wij wel altijd doen bij Stena, dan hoef je geen annuleringsverzekering, welke bij overtocht ook nog eens €.80,- kost

Link naar reactie
Share on other sites

Op 9-1-2024 om 10:01, gve zei:

Helaas is er geen 10 % stenaline veerboot korting meer via NKC. Ook bij de andere veerbootbedrijven is de 10% korting vervallen.

 

Voor een vereniging met zoveel "camper" leden valt mij dat wel tegen van NKC.

 

In december, na contact, was dit nog niet bekend bij nkc. Wat achteraf dubieus is.

Had ik dit geweten dan had ik nkc opgezegd in december.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Inmiddels heb ik ook een overtocht naar Ierland geboekt bij Stena. Heen terug via Cherbourg. Dat betekende tot eind februari 20% vroegboekkorting. ook een offerte bij Overtocht.nl aangevraagd. Deze offerte was duurder en het was niet mogelijk om flex te boeken. Zelf een middagje zoeken loont dus wel degelijk de moeite. Komt nog bij dat dit de 4e keer is dat overtocht.nl mij een offerte uitbrengt van een ferry boeking in de loop der jaren. Allemaal fors te duur. Ook wel eens onenigheid gehad omdat ik navraag over het prijsverschil deed. Volgens hen zat ik te jokken. Nadat ik de kopie van de boeking had opgestuurd kreeg ik te horen dat het vergissing moest zijn geweest. Het prijsverschil liep op naar € 300 en dat vind ik wel erg veel. Je kunt ook via Duinkerken rechtstreeks naar Rosslare. Al met al niet veel duurder wel lang op de boot en geen flex en geen Stena.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik kan alleen vroegboekkorting van Stena naar Engeland vinden, niet naar Ierland. Kunt u mij een tip geven waar ik dit kan vinden?

Als ik de prijzen opvraag, zijn deze nog steeds hetzelfde als voor een maand terug. Dus exclusief vroegboek korting.

 

Ik hoor het graag.

Met vr. Groet

Roelof.

Link naar reactie
Share on other sites

Op de site ff een route/datum selecteren dan zie je de normale prijs, als je doorklikt krijg je de korting te zien

 

Cherbourgh - Dublin 10 mei  - 30 mei met 2 personen en camper + 4-bed inside cabin is 914 euro, doorklikken geeft dan een totaalprijs van 836 euro.

De 20% is zie ik alleen op de route Dover-Calais.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Beste Uk en/of Ierland liefhebber die

korting op Stena wil:

 

Wordt lid van: https://www.campingandcaravanningclub.co.uk/  verder noem ik dat C&CC   volgens mij ongeveer 50 pond = € 60 per jaar of zoiets. Dit "overseas" abonnement wordt NIET automatisch verlengd dus levert geen verrassingen op volgend seizoen.

 

Hiermee krijg je allereerst forse kortingen op de prachtig verzorgde kampeerplaatsen van deze club, vooral als je ook nog (= age concession) ouder bent dan 60 jaar! Daarnaast heb je voorrang als je in drukkere tijden wil boeken. (buiten het seizoen sta je als lid al vanaf ongeveer € 18.50 per nacht met stroom (=ehu) inclusief douche, toilet, afvalwater storten etc etc en altijd vriendelijke ontvangst op deze plaatsen!

 

STENALINE: Als je lid bent en dan inlogt bij C&CC dan kan je kijken bij "Travel Abroad" en zoeken naar Stenaline. Dan kan je op deze site boeken met korting en krijg je er gratis het de mogelijkheid bij om flexi te boeken. Dat lukt alléén als je via de clubiste inlogt en naar Stenaline gaat, op andere wijze gaat dit feestje niet door. Ook niet als je de koringscode kopieert naar de Nederlandse site ofzo!  De prijs is dan in ponden en door de relatief lage koers is de korting beter dan de oude korting sowieso via NKC maar dat was dus ook al toen NKC nog wel een kortingslink had.

Wel ff opletten standaard beginnen alle retourovervaarten uit UK, dus even via het menu de reis omkeren.

 

Ik ben al een aantal  jaren lid van C&CC en kom veel in UK, maar ga er zelf even op je gemak voor zitten om het te bekijken!

 

Succes en veel plezier in UK en Ireland!

 

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid