Topi Geplaatst: 7 januari Share Geplaatst: 7 januari Deze trackJack OTM is nieuw en nooit gemonteerd geweest ivm aanschaf nieuwe camper waar al een systeem in zit. Vraagprijs 60 € Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 7 januari Share Geplaatst: 7 januari Ik zou het bij vraag en aanbod zetten, je zit nu in campers en techniek. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 7 januari Share Geplaatst: 7 januari Je haalt de woorden uit 'n mond! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Guido Geplaatst: 2 april Share Geplaatst: 2 april Is de tracker nog beschikbaar? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Topi Geplaatst: 2 april Auteur Share Geplaatst: 2 april Ja de heb ik nog, als je deze wil hebben stuur mij dan even een mailtje naar info@c-a-s.nl Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.