Tresco Geplaatst: 31 december 2023 Geplaatst: 31 december 2023 Kan iemand mij helpen met het volgende. Camper huren in Engeland voor tour door Ierland of gewoon in Nederland huren? Quote
Magic Ed. Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Ja, het beste hier huren. Of indien je dicht bij de Duitse grens woont aldaar huren bij een van de vele vestigingen van McRent. Die hebben elk voorjaar nieuwe campers en geven je ook de optie om deze voordelig te kopen/reserveren na het 1e seizoen. Bovendien liggen de huurprijzen daar lager. Quote
HymerBoy Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari (aangepast) Let wel op als je op duits kenteken in NL rijdt, daar dien je vrijstelling voor te vragen. https://www.anwb.nl/experts/auto/2/92/auto-huren-in-duitsland-en-in-nederland-gebruiken-mag-dat 1 januari aangepast door HymerBoy Quote
Magic Ed. Geplaatst: 2 januari Geplaatst: 2 januari 12 uren geleden, HymerBoy zei: Let wel op als je op duits kenteken in NL rijdt, daar dien je vrijstelling voor te vragen. Simpel en online een formuliertje invullen. Quote
HymerBoy Geplaatst: 2 januari Geplaatst: 2 januari jawel maar je moet het wel doen anders dikke boete. Quote
CaradoT135 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari Maar TS wil naar Ierland, daarvoor hoef hij niet naar of door Nederland en heb je in dat geval die ontheffing niet nodig. Van de 7 keer dat wij in Duitsland een camper huurden heb ik alleen voor een vakantie in Nederland die ontheffing geregeld en dat kan zoals M. Ed aangeeft online geregeld worden. Quote
HymerBoy Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari (aangepast) ik geef het alleen maar aan zodat de TS het niet vergeet mocht het nodig zijn. Het kan toch zijn dat als ie in DE huurt hij via hoek van holland wil oversteken en via UK naar ierland. Voordeel in UK huren is dat het stuur aan de juiste kant zit. Althans voor de wegen daar 3 januari aangepast door HymerBoy Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.