Christ Clarijs Geplaatst: 30 december 2023 Geplaatst: 30 december 2023 Ik heb al twee keer een lekkende achterband velg gehad, komt dit wel meer voor of is dit heel zeldzaam. En is er ook een reden voor bv te zware belasting misschien, graag jullie bevindingen. mvrgr Christ Quote
Magic Ed. Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Ja hebben wij ook gehad. Velgen hadden niet genoeg draagkracht na de opwaardering. Nu vervangen en geen last meer. Quote
Christ Clarijs Geplaatst: 2 januari Auteur Geplaatst: 2 januari 18 uren geleden, Magic Ed. zei: Ja hebben wij ook gehad. Velgen hadden niet genoeg draagkracht na de opwaardering. Nu vervangen en geen last meer. Oke, maar hoe weet je nu of je de juiste velgen hebt en hoe kan je dat zien ik neem aan dat ze dan zwaarder moeten zijn om tot bv 2500kg aslast te kunnen dragen. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 2 januari Geplaatst: 2 januari 7 uren geleden, Christ Clarijs zei: Oke, maar hoe weet je nu of je de juiste velgen hebt en hoe kan je dat zien ik neem aan dat ze dan zwaarder moeten zijn om tot bv 2500kg aslast te kunnen dragen. Dat is het zogenaamde H-nummer en iedere velgen leverancier moet dat weten. Bovendien zal er een attest bij moeten zitten waar dat in staat. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.