Herygers Geplaatst: 26 december 2023 Geplaatst: 26 december 2023 Zijn de poi van campercontact nog te downloaden voor garmin Quote
arnoob Geplaatst: 27 december 2023 Geplaatst: 27 december 2023 Ik kan alleen maar zeggen dat het mij laatst is gelukt, maar nu ik de link wil doorgeven staat het PRO-abonnement weer niet in mijn profiel en kom ik dus weer niet verder. Het is daar merkwaardig slecht of onduidelijk geprogrammeerd lijkt me. Maar ik begrijp ook dat je weinig aan deze opmerking hebt, hoogstens als aansporing om contact op te nemen met Campercontact zelf. Quote
CaradoT135 Geplaatst: 27 december 2023 Geplaatst: 27 december 2023 https://www.nkc.nl/lidmaatschap/ledenvoordeel/handig-voor-onderweg/downloads-camperlocaties/ 1 Quote
Herygers Geplaatst: 29 december 2023 Auteur Geplaatst: 29 december 2023 Bedankt voor snelle reactie. Dus enkel leden van NKC kunnen deze pois dowloaden. Quote
Solution Broers Joske Geplaatst: 30 december 2023 Solution Geplaatst: 30 december 2023 21 uren geleden, Herygers zei: Bedankt voor snelle reactie. Dus enkel leden van NKC kunnen deze pois dowloaden. Nee, gewoon een Pro-abo op Campercontact nemen voor één jaar. Kost iets van 10,- euro dacht ik? Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.