Bernardh Geplaatst: 20 november 2023 Share Geplaatst: 20 november 2023 Mijn Votronic Booster, een VCC1212, heeft het begeven. Er moet een nieuwe in, maar heb geen idee welke bedrijf de deskundigheid heeft om dit te doen. Ik woon in Heemskerk. Weet iemand een bedrijf in mijn regio die dit kan? Of moet ik hoe dan ook naar bv Hengelo. Ik zelf kan het in ieder geval niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 20 november 2023 Share Geplaatst: 20 november 2023 Weet je zeker dat je het niet zelf kunt? Want als je een identieke laadbooster koopt kun je de draadjes 1op1 overzetten en ben je met 5min klaar. Anders is Kampeer Techniek Zuid Holland misschien een optie, die komen eventueel ook op lokatie voor kleine storingen en reparaties. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 21 november 2023 Share Geplaatst: 21 november 2023 Ga naar Alex Dickhoff in Maarheze, die helpt jou bij dit klusje in zijn doe-het-zelf loods. Zie www.heliotroop.com. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 21 november 2023 Share Geplaatst: 21 november 2023 Dan is Hengelo ook een optie, net zo ver rijden. Tenminste, het lijkt er op dat TS het niet gelijk ziet zitten om ver te rijden voor deze simpele handeling. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 21 november 2023 Share Geplaatst: 21 november 2023 Ik zou toch eerst willen weten wat er aan de hand is. Als TS niet bij machte is om een paar kabels (veilig) los te maken en opnieuw te monteren. Vraag ik mij af of hij de zekeringen heeft gecontroleerd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bernardh Geplaatst: 22 november 2023 Auteur Share Geplaatst: 22 november 2023 Heren bedankt voor uw reacties. Ik ga er inderdaad niet zelf aan knutselen. Heb er geen enkele ervaring en affiniteit mee. Heb kontakt gezocht met kampeer techniek Zuid Holland. Ga ervan uit die zij mijn probleem kunnen verhelpen. Zal wel even duren heb ik begrepen. Degenen die het moet doen zit in het gips. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
DJSmiley Geplaatst: 22 november 2023 Share Geplaatst: 22 november 2023 Eventueel kan ik dat ook verzorgen (midden Nederland of op lokatie) Maar idd, het lijkt me raadzaam om ook even te meten. Een booster kan defect, maar er kunnen ook andere oorzaken zijn waardoor dat zo lijkt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Bernardh Geplaatst: 24 november 2023 Auteur Solution Share Geplaatst: 24 november 2023 Dank voor uw reactie. Ik heb nu contact met kampeer techniek. Maar mocht het noodzakelijk zijn, kan ik altijd nog contact met u opnemen. Met vr gr. Bernard H Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bernardh Geplaatst: 7 december 2023 Auteur Share Geplaatst: 7 december 2023 Ben gisteren naar Kampeer Techniek in Voorschoten geweest. Hij heeft een nieuwe ladebooster geïnstalleerd. Bleek dat de oude niet meer betrouwbaar was. Prima en deskundig geholpen. Naar huis rijdend werd de accu prima bijgeladen. Ben er blij mee. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.