Aad Geplaatst: 24 september 2020 Geplaatst: 24 september 2020 (aangepast) Na uitgebreide research en ervaringen uit te wisselen met mede-camperaars weet ik zo ongeveer wat ik wil hebben aan zonnepanelen, accu's, laadregelaars end. Nu zoek ik alleen nog een kundig installateur of bedrijf die de panelen en accessoires voor mij op mijn camper (geen buscamper) kan plaatsen. Bij welk persoon of bedrijf hebben jullie je zonnepanelen laten plaatsen en daar een goede ervaring mee gehad? Hoor het graag. Veel dank alvast voor jullie input! 24 september 2020 aangepast door Aad TEkst wat aanpassen Quote
Adriatik Geplaatst: 24 september 2020 Geplaatst: 24 september 2020 Ik ga voor alles op en aan de camper naar Ron Smit in Ede. Prima bedrijf die zowel van de auto als van de opbouw verstand heeft. Quote
Aad Geplaatst: 25 september 2020 Auteur Geplaatst: 25 september 2020 Dankje Adriatik voor de tip Quote
Jelle Geplaatst: 25 september 2020 Geplaatst: 25 september 2020 Camper Snijders in Amersfoort kan ik ook aanbevelen. Quote
Bern Geplaatst: 7 februari 2021 Geplaatst: 7 februari 2021 Wij willen ook zonnepanelen laten installeren. Weet iemand een deskundig bedrijvig Breda of omstreken? Alvast bedankt. Quote
Bosje52 Geplaatst: 23 februari 2021 Geplaatst: 23 februari 2021 (aangepast) F. Vodeg Camper Products in Budel. Op tijd contact opnemen, want hij heeft het razenddruk (en dat is echt niet voor niks zo!). Ook voor andere technische zaken (gas, tv/schotel etc) ben ik hier uitstekend geholpen. Eigenaar heeft erg goede kennis van zaken! 23 februari 2021 aangepast door Bosje52 Quote
Bertus Geplaatst: 4 maart 2021 Geplaatst: 4 maart 2021 Hallo allemaal voor zulke dingen ga ik altijd naar camper en onderhoud in Ammerzoden. Niet zo ver van Breda en zeer goed mannen werken hard voor de zaak en hebben verstand van zaken en een goede prijs. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.