Mr Bypass Geplaatst: 4 november 2023 Share Geplaatst: 4 november 2023 Wie heeft er wel eens een camper gekocht bij Camperconsult in Dronten en daarna een beroep moeten doen op de garantie die dit bedrijf geeft? Het is nl. geen Bovag bedrijf en geven maar een half jaar garantie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 5 november 2023 Share Geplaatst: 5 november 2023 Let op hiermee. Zouden er conflicten ontstaan dan dekt jouw rechtsbijstand dat waarschijnlijk niet omdat het geen Bovag bedrijf is. Kan verder dus wel goed zijn, ik ken het niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mr Bypass Geplaatst: 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst: 5 november 2023 Dank voor je reactie. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Derf Geplaatst: 6 november 2023 Share Geplaatst: 6 november 2023 Met Robert is altijd te praten over garantie. Vraag aan hem of je garantie van een jaar kunt krijgen misschien valt er over te praten. Volgens mij kan je de garantie ook opschorten als je de camper in de stalling doet, gewoon ernaar vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mr Bypass Geplaatst: 6 november 2023 Auteur Share Geplaatst: 6 november 2023 Ok. Dank voor je reactie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 6 november 2023 Share Geplaatst: 6 november 2023 4 uren geleden, Derf zei: Met Robert is altijd te praten over garantie. Vraag aan hem of je garantie van een jaar kunt krijgen misschien valt er over te praten. Volgens mij kan je de garantie ook opschorten als je de camper in de stalling doet, gewoon ernaar vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen. En het niet bij "praten" laten maar ook een contract opstellen en ondertekenen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mr Bypass Geplaatst: 6 november 2023 Auteur Share Geplaatst: 6 november 2023 Lijkt mij logisch. Dank voor je reactie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.