Dick1963 Geplaatst: 20 september 2020 Share Geplaatst: 20 september 2020 Beste camperaars, Wij zijn bezig met de aankoop van een Dethleffs globetrotter camper. Onze vorige camper had een vuilwater tank van 80 liter. Deze Globetrotter een van 20 liter. Erg weinig voor ons gevoel met ook een douche aan boord. Wie heeft hier ervaring mee? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 21 september 2020 Share Geplaatst: 21 september 2020 Weet je dit wel zeker? De oude modellen hebben 100L schoon en vuil tank en de nieuwe modellen 150L tot wel boven de 200L. Misschien kun je wat info over het specifieke model sturen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Dick1963 Geplaatst: 21 september 2020 Auteur Share Geplaatst: 21 september 2020 Bedankt voor je reactie. Ik vind in het boekje van Dethleffs ook niets over een 20 liter tank. We zullen vrijdag even goed kijken. Wordt vervolgd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Dick1963 Geplaatst: 29 september 2020 Auteur Share Geplaatst: 29 september 2020 Hallo, De schoon en vuil watertanks zijn inderdaad groter. Ik schat rond de 80 liter. Gr. Dick Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
marvas Geplaatst: 1 oktober 2020 Share Geplaatst: 1 oktober 2020 @Dick1963 Nog een late reactie op wat je schreef over de vuilwatertank. Je hebt nu zelf het antwoord gevonden gelukkig. Ik ben reizende en zag pas nu de vraag. Ik rijd zelf in een Dethleffs (Globetrotter) Esprit uit 2006 en kan alleen maar positief zijn over deze degelijke, gezellige, complete, mooie en betrouwbare Camper. Op basis van een Renault Master met een 3-liter motor, super-sterk, bergen en dalen geen probleem. Zo, dan weet je het wel, goeie aankoop. Veel mooie reizen en veilige kilometers te maken. Succes! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 2 oktober 2020 Share Geplaatst: 2 oktober 2020 Op 29-9-2020 om 22:44, Dick1963 zei: De schoon en vuil watertanks zijn inderdaad groter. Ik schat rond de 80 liter. Je geeft wel erg weinig informatie, anders dat het een Dethleffs globetrotter is weten we niet. Welk bouwjaar en wat voor uitvoering heb je? De Globetrotter XL bijvoorbeeld, heeft een schoon watervoorraad van 166 (20) liter en de afvalwatertank is 156 liter. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.