usa-traveller Geplaatst: 29 oktober 2023 Share Geplaatst: 29 oktober 2023 Beste mede-camperaars, Ik vermoed dat er een (kleine) lekkage in mijn camper zit. Omdat ik bij het camperbedrijf in Sittard tot 2x toe niet correct behandeld/geholpen ben de volgende vraag. Weet iemand een kundig en betrouwbaar bedrijf wat lekkages kan verhelpen en waar goede ervaringen mee zijn. Bij voorkeur in het zuiden van het land maar indien nodig ben ik uiteraard bereid een stuk hiervoor te rijden. Alvast bedankt voor de adviezen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 29 oktober 2023 Share Geplaatst: 29 oktober 2023 Ik heb hele goede ervaringen met Ron Smits in Ede. Deze garage heeft zowel verstand van het auto gedeelte als van het camper gedeelte. Ten overvloede, ik heb geen enkel belang. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.