mklaver Geplaatst: 8 oktober Share Geplaatst: 8 oktober Wie kan ons een bedrijf in Overijssel aanbevelen die onze absorptiekoelkast kan vervangen door een compressorkoelkast? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 8 oktober Share Geplaatst: 8 oktober Ietsje verder, in Drenthe bij Eurotrek in Coevorden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mklaver Geplaatst: 9 oktober Auteur Share Geplaatst: 9 oktober @Camper-T: Dank voor je reactie. Heb ze een bericht gestuurd. Ik hoop dat er nog bedrijven iets dichter bij huis zijn gevestigd waar ik met mijn camper terecht kan. Dus meer reacties zeker welkom! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Camper-T Geplaatst: 9 oktober Solution Share Geplaatst: 9 oktober Eurotrek heeft een goede reputatie en hebben het daardoor altijd druk is mijn ervaring voor zover. Op een mailtje reageren duurt daar gemiddeld een week dus je zou ook even kunnen bellen. Maar wie weet heeft iemand nog een beter alternatief in de buurt. Dan kan dan ook een optie zijn. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.