kip Geplaatst: 1 oktober Share Geplaatst: 1 oktober Ik heb een hobby camper 600 uit2001 De omvormer van 230-12 volt laat me in de steek (onder voor stoel) Waar kan ik een nieuwe omvormer kopen of laten repareren??? Dealer laten me zwemmen hebben er geen zin in het betreft een toptron GmbH type ch 12mc grt Theo Sanders Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 1 oktober Share Geplaatst: 1 oktober Binnen Camperforum liep er ooit een draadje over, zie HIER Volgens mij is dit een (oude) link naar de manual: HIER Controleer of er aan de voorkant een automatische zekering zit die misschien is uitgeschoten en je dus weer in moet drukken. Aan de binnenkant van de lader zit misschien ook nog een zekering. Simpele zaken die je wellicht zelf al even kunt uitvoeren. In het uiterste geval vervang je alles voor een goede acculader van bijvoorbeeld Victron maar dat eist meer kennis en kunde. Je kunt @DJSmiley ook nog even benaderen binnen dit forum, die is heel goed thuis in de camper-elektrotechniek. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.