Hennie Geplaatst: 19 september Share Geplaatst: 19 september Prinsjesdag 2023: hoor ik dat nou goed? Gaat de wegenbelasting voor campers van 25 naar 50%? Is dit het duveltje uit een doosje? De nkc behartigt onze belangen bij de politiek en gaat daar prat op. Nou, dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik had van deze move nog niks gehoord!!!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 19 september Share Geplaatst: 19 september (aangepast) topic nr 4 over hetzelfde, even kijken voor je wat plaatst..... moet nog door kamer en senaat dus in november weet je dus op wie niet te stemmen. 19 september aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hennie Geplaatst: 19 september Auteur Share Geplaatst: 19 september 18 minuten geleden, HymerBoy zei: topic nr 4 over hetzelfde, even kijken voor je wat plaatst..... moet nog door kamer en senaat dus in november weet je dus op wie niet te stemmen. Onder het topic "campers en techniek" verwacht je dit onderwerp niet. Ik ga niet eerst alles afzoeken. Dat u zich hieraan stoort, is jammer voor u maar verder niet van belang Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 19 september Share Geplaatst: 19 september maakt mij niet uit alleen zullen alle reacties nu verspreid worden over 4 topics ipv 1, dit komt omdat het NKC niets modereert op dit forum, die zouden het heel simpel even kunnen samenvoegen. Aan belasting zit weinig techniek dus heb je er niets aan het hier te plaatsen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 20 september Share Geplaatst: 20 september Maar het NKC komt hier niet dus dit forum blijft een stuurloos schip. Misschien hebben we een goede hacker onder de leden die dit forum kan overnemen. Het woord "Camper" is sinds de Coronatijd overvloedig in de media gebruikt, metname in het nieuws dat het aantal campers op kenteken is geexplodeerd. Den Haag leest ook de krant en zal hier naast de auto een prachtige "Melkkoe 2.0" in gezien hebben. Tenzij het nieuwe kabinet - wat wij dus mogen kiezen - van deze regel afziet, zou het aantal campers op de weg hierdoor wel eens flink kunnen afnemen. Of de camper wordt een luxe vakantie waarbij deze slechts enkele weken per jaar de weg opgaat en de rest van het jaar opgeschort op stal wordt gezet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Melkkoe Geplaatst: 20 september Share Geplaatst: 20 september Teken allemaal massaal deze petitie: https://petities.nl/petitions/verhoog-de-wegenbelasting-voor-campers-niet?locale=nl#:~:text=In de miljoenennota staat het,wordt op deze manier onbetaalbaar Stuur hem ook door. Iedereen mag tekenen, ook niet camper bezitters dus !! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 20 september Share Geplaatst: 20 september 7 uren geleden, Melkkoe zei: Teken allemaal massaal deze petitie: https://petities.nl/petitions/verhoog-de-wegenbelasting-voor-campers-niet?locale=nl#:~:text=In de miljoenennota staat het,wordt op deze manier onbetaalbaar Stuur hem ook door. Iedereen mag tekenen, ook niet camper bezitters dus !! Goede actie. Ik heb zojuist getekend en mijn partner ook. Zie dat er al zo’n 4000 handtekeningen zijn. Daar moet de NKC toch op kunnen voortborduren en kamerleden voor de kar kunnen zetten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.