Ga naar inhoud

Benimar onderdelen online bestellen


joran
 Share

Recommended Posts

Over het algemeen zitten veel camperonderdelen achter de grote muur van de camperbouwer, niet alleen bij Benimar.

Soms kun je geluk hebben en er achter komen waar de onderdelen vandaan komen zodat je daar direct kunt inkopen.

Soms kun je geen geluk hebben en bij de onderdelenfabrikant te horen krijgen dan je alleen via de dealer kunt kopen.

Soms blijkt het onderdeel redelijk universeel en toch gewoon te koop, al moet je hiervoor dus soms heel goed zoeken.

 

Misschien moet je 2 of 3 Benimar dealers een e-mail sturen met gegevens van de camper en foto's van de onderdelen.

Dan kun je ze onderling vergelijken en of er wellicht een delear tussen zit die voor een normale prijs kan leveren.

 

Ik had dit onlangs met een Hartal vuilnisemmer, ook weer zoiets. De fabriek levert NIET aan consumenten, alleen DEALER.

Vond op internet wel enkele webshops en zelfs op Amazon, maar of geen voorraad meer, of geen levering naar Nederland.

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 7 months later...
Op 14-9-2023 om 14:51, joran zei:

Kan iemand me helpen om online aan benimar onderdelen te geraken.

Ik heb een bedbediening en draaisloten met sleutel nodig ?

Ik heb zelf al heel wat gezocht. 

Ik wil de aankoop via benimarservice garages vermijden om een te dure prijs te ontlopen.

Vriendelijke groeten

binnen nederland is er maar 1 benimar dealer die zit in enschede....benica

in belgie is dat dicar in oa. geel

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...