ToerPaard Geplaatst: 13 september Share Geplaatst: 13 september De Waeco achteruitrij-camera op mijn Pössl Roadcruiser uit 2011 heeft de geest gegeven. Heeft iemand ervaring met een draadloos achteruitrij-camera systeem op de camper? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 13 september Share Geplaatst: 13 september (aangepast) Een draadloze achteruitrijcamera lijkt soms de meest makkelijke en snelle oplossing maar kan ook voor andere gedoe zorgen zoals storing in het beeld, of storing op andere apparatuur door het radio/wifi signaal van de draadloze achteruitrijcamera. Persoonlijk zou ik de Chinese modellen sowieso links laten liggen. Maar als alleen de Waeco camera de geest heeft gegeven, waarom zet je daar dan geen nieuwe Waeco op? Als het goed is zit er aan de Waeco camera een stukje snoer met hieraan een meerpolige kleine DIN stekker, die zit vervolgens aangesloten op de verlengkabel naar de radio voorin. Op deze DIN stekker past vaak ook een ander model Waeco camera met zelfde aansluiting, dus misschien alleen omwisselen en klaar. Als je een beetje technisch bent kun je de draadjes in het aansluitsnoer voor de camera ook op een ander merk vaste achteruitrijcamera monteren. De kabel bestaat uit +12V, Video +, Audio + (optioneel) en de massa, heel spannend is het dus niet. 13 september aangepast door Camper-T Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 13 september Share Geplaatst: 13 september (aangepast) Heb het geprobeerd, drama, signaal viel steeds weg. Voor mij gewoon bedraadt. Meest betrouwbaar. En als er al een camera gezeten heeft ligt de bedrading er al! Dus zoals Camper-T al aangeeft effe rommelen, komt goed. 13 september aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.