Ga naar inhoud

Marokko met hond


Nel45
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Ja, ik heb interesse. Ik zoek ook andere camperaars voor een langere reis naar Marokko of Griekenland. Februari, maart , april. Ben afgelopen jaar voor 3 maanden naar Spanje en Portugal geweest en in 2022 voor 10 maanden zuid Europa en Scandinavie. Ben net AOW'er. Heb een goede camper, wel 20 jaar oud , maar technisch in hele goede staat. Enne. heb een jonge hond van 1,5 die gewend is om te reizen en super lief is voor kinderen en mensen, bastaard Friese Stabij.. Ben flexibel in mijn tijd. Sta het liefst " off-grid", soms een camping om de was te doen en om uitgebreid te douchen.Ik woon in Kortenhoef . Ben benieuwd. Vriendelijke groeten. Diederik Faber. de2fabers@gmail.com

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Hee Jan . Ik heb me aangesloten bij een groep die 6 januari vanuit Elgecirasvoversteekt naar Marokko, om 7-8 weken rond te reizen . We zijn met 6-7 camper. Neem eens contact op met Nel en Fred Schaap. Zij organiseren het het geheel vrijwillig, zonder verdienmodel. Groep van ervaren camperaars. Geheel vrijblijvend. Ik loop nu in het bos met mijn hond. Ik mail je zo hun mailadres . Bedankt voor je reactie. Vr groeten Diederik Faber 

Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, Adriatik zei:

Dat zullen Nel en Fred Schaap fijn vinden dat hun mailadres op een publiek forum wordt gedeeld. Ze kunnen flink wat spam verwachten!

Moet je eens kijken wat onderin hun OP staat, dan hoef je over dat te ontvangen spam niet druk maken.

 

1 uur geleden, Fabertjes zei:

Zie nu dat je er een hobby van hebt gemaakt om echt overal op te reageren. Heb je niks zinnegers te doen ?

Er moet toch één iemand zijn die forumbezoekers attent maakt op forum etiquette en forum (spel) regels, daar kan je als normaal, weldenkend mens toch geen moeite met hebben?

Quote

Respecteer de privacy. Van jezelf en van anderen. Zet dus geen persoonsgegevens (o.a. adressen, telefoonnummers, social media accounts of e-mailadressen) in berichten.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...