Ga naar inhoud

Nieuwe Campercontact website en app


Jan Mensink
 Share

Recommended Posts

NKC: het zal jullie inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de nieuwe app (en website) een complete catastrofe is. Onbegrijpelijk dat zoiets live gezet wordt. In plaats van de bestaande applicaties verder te ontwikkelen en te verbeteren, wordt weer iets compleet nieuws gelanceerd dat ook nog onvoldoende getest en gebruiksonvriendelijk is voor de gemiddelde camperaar.. Er zit niets anders op dan de "oude" applicaties terug te zetten en de nieuwe pas te lanceren na uitgebreid testen, ook door ervaren camperaars.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik denk dat alle medewerkers inmiddels met elkaar zitten te janken in de personeelskantine. Ze nemen vast geen telefoon meer op, lezen ook geen mail meer. Ze lezen ook hun eigen forum niet meer, laat staan de rubriek ‘Feedback voor de NKC’. Maar dat laatste valt niet op, want dat deden ze toch al nooit.

En intussen is de heer Stolwerk, directeur van de club, lekker op vakantie, het personeel in verwarring achter latend ... !

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Op 27-9-2020 om 12:17, Martin1941 zei:

Welke niet camperende neurt heeft dit in elkaar geknutseld ?

Wat moet ik nu Gelukkig hebben we PARK4Night natuurlijk nog 😜

Mijn grootste probleeem is "hoe kan ik landen downloaden om offline te kunnen zoeken"

HEEELLLUUUUUPP 😂

In kampeerauto 7 staat een reportage over de genieën die dit zo geweldig in elkaar geknutseld hebben. Er zijn nu al 200.000 actieve gebruikers maar binnenkort is het toonaangevend in de hele Wereld! 

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...