Jan Mensink Geplaatst: 11 september 2020 Geplaatst: 11 september 2020 NKC: het zal jullie inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de nieuwe app (en website) een complete catastrofe is. Onbegrijpelijk dat zoiets live gezet wordt. In plaats van de bestaande applicaties verder te ontwikkelen en te verbeteren, wordt weer iets compleet nieuws gelanceerd dat ook nog onvoldoende getest en gebruiksonvriendelijk is voor de gemiddelde camperaar.. Er zit niets anders op dan de "oude" applicaties terug te zetten en de nieuwe pas te lanceren na uitgebreid testen, ook door ervaren camperaars.
Adriatik Geplaatst: 11 september 2020 Geplaatst: 11 september 2020 Ik denk dat alle medewerkers inmiddels met elkaar zitten te janken in de personeelskantine. Ze nemen vast geen telefoon meer op, lezen ook geen mail meer. Ze lezen ook hun eigen forum niet meer, laat staan de rubriek ‘Feedback voor de NKC’. Maar dat laatste valt niet op, want dat deden ze toch al nooit. En intussen is de heer Stolwerk, directeur van de club, lekker op vakantie, het personeel in verwarring achter latend ... !
Martin1941 Geplaatst: 27 september 2020 Geplaatst: 27 september 2020 Welke niet camperende neurt heeft dit in elkaar geknutseld ? Wat moet ik nu Gelukkig hebben we PARK4Night natuurlijk nog Mijn grootste probleeem is "hoe kan ik landen downloaden om offline te kunnen zoeken" HEEELLLUUUUUPP
Jannie en Henk Geplaatst: 12 december 2020 Geplaatst: 12 december 2020 Op 27-9-2020 om 12:17, Martin1941 zei: Welke niet camperende neurt heeft dit in elkaar geknutseld ? Wat moet ik nu Gelukkig hebben we PARK4Night natuurlijk nog Mijn grootste probleeem is "hoe kan ik landen downloaden om offline te kunnen zoeken" HEEELLLUUUUUPP In kampeerauto 7 staat een reportage over de genieën die dit zo geweldig in elkaar geknutseld hebben. Er zijn nu al 200.000 actieve gebruikers maar binnenkort is het toonaangevend in de hele Wereld!
Recommended Posts