Nicole Geplaatst: 19 augustus Share Geplaatst: 19 augustus Goedenavond, Ik ben sinds juni in het bezit van een Hymer Eriba car uit 1999. Het is mijn eerste camper dus ben nog erg aan het zoeken hoe alles werkt. Vandaar ook mijn vraag. Ik merk namelijk dat ik wel licht heb maar het board paneel niet werkt . De camper heeft wel een tijdje stil gestaan en pas vandaag aan de walstroom. zou de hh accu leeg zijn? en zo ja, hoe laat ik die dan weer op? Alvast bedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 19 augustus Share Geplaatst: 19 augustus Ik ken de Hymer niet, maar doorgaans laad je je huishoudaccu op door de camper aan de walstroom te leggen. Wanneer alles goed werkt is de accu na 24 uur volledig opgeladen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Nicole Geplaatst: 20 augustus Auteur Share Geplaatst: 20 augustus Adriatik dank voor je antwoord! Mogelijk is de hh accu dus helemaal leeg. Moet trouwens tijdens het laden aan de walstroom de 12 v schakelaar ( in camper achter de bestuurderstoel) omgeschakeld staan? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 20 augustus Share Geplaatst: 20 augustus Nee, die schakelaar zal bedoeld zijn voor de stroom die je verbruikt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.