Ga naar inhoud

ANWB stopt met kampeer groepsreizen


Derf
 Share

Recommended Posts

Don, volgens mij ben jij een erge aardige genuanceerde man. Ik ben ook wel een beetje een teaser maar serieus: ik zie af en toe camperaars die zich werkelijk geen raad weten met elk obstakel dat ze tegenkomen. Ik vind dat niet goed en gevaarlijk. Wat mij betreft: einde discussie en nog vele fijne camper kilometers langs afgronden, nauwe steegjes, haarspeldbochten en hellingen van 15% plus…..

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

31 juli 2023 voor hen die het niet geloven dat de ANWB stopt met kampeer groepsvakantie reizen.

Vorige week hebben de ANWB reisbegeleiders gehoord dat de ANWB m.i.v. 2024 stopt met de organisatie van kampeer groepsreizen. Dit gegeven wordt eind 2023 extern gecommuniceerd.

Mooie gelegenheid voor de NKC om deze reisbegeleiders binnen te halen alleen jammer dat de ANWB een andere insteek hebben voor wat betreft de reisbegeleiders en de NKC dit met vrijwilligers moet doen, ben benieuwd hoe dit afloopt nu er diverse NKC begeleiders al afhaken.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...