Ga naar inhoud

Eigen camper naar USA: NIET MET ROBERT WWS


Tjerk
 Share

Recommended Posts

Ik las de verschillende berichten op dit forum over de inzet van Robert WWS voor RORO verscheping naar de USA. Ik kan alleen refereren aan onze eigen ervaringen. De aanvankelijke contacten met Robert zijn altijd prettig verlopen. Echter werden wij verrast door zijn enorme push om ver vooruit te betalen, zowel voor de heen als terugreis. Uiteindelijk ging onze reis niet door. Volgens Robert waren alle kosten reeds gemaakt. Navraag (inclusief verklaringen van de reder) leerde inderdaad dat Robert helemaal geen enkele kosten vooruit had voldaan. Al het geld is in eigen zak gegaan en gebleven. Op grond van alle informatie in het ontstane conflict over terugbetaling van de kosten, wat Robert altijd bleef weigeren, moest uiteindelijk de rechter er aan te pas komen en zijn wij door de rechter volledig in het gelijk gesteld waarbij Robert gesommeerd is om direct € 4.000,- terug te betalen. De meest trieste excuses hebben wij gehoord waarom hij het zogenaamd nu niet kon betalen maar het later alsnog zou doen. Toen betaling uitbleef is noodgedwongen een deurwaarder ingezet. Via slimme constructies (direct wegsluizen van saldi op rekeningen) wist Robert onder de bankbeslagen van de deurwaarder uit te blijven. Ondanks gerechtelijk bevel heeft de beste man tot op heden nog steeds geen cent terugbetaald van het geld dat hij ons bij uitspraak van de rechtbank verschuldigd is. Deze man is in mijn ogen een regelrechte oplichter die zijn veroordelingen door de rechtbank niet nakomt. Ook mijn advies zou zijn: DOE GEEN ZAKEN MET ROBERT WWS. Fijn voor die mensen waar het soort van goed is gegaan, maar gaat het fout dan kun je fluiten naar je centen. Deze man met zijn praatjes is niet te vertrouwen!

 

ps. En Robert, mocht je net als bij andere reacties op dit onderwerp, de behoefte hebben om te reageren met weer een of ander 'kul' verhaal, ik kan de rechtelijke uitspraak zo online zetten. Misschien moet je schoon schip maken en alsnog de € 4.000,- spaargeld die je ons hebt ontnomen en ons bij rechte nog schuldig bent, eerst maar eens gaan terugbetalen. Dan zal ik de eerste zijn die mijn item op dit forum corrigeert dat je uiteindelijk toch woord hebt gehouden.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 5 months later...

In het geheel- en zeker geen schoft ……. niet duidelijk waarom deze melding wordt geplaatst op 27.07.2023 voor een opdracht (zonder annulerings clausule) uit 2019, waarna men wenste te annuleren vanwege Covid uitbraak, echter opdracht - welke al min/meer compleet was tav documenten en operaties - kon steeds aantoonbaar uitgevoerd worden. Zie verweer 02.07.2020 als ook aanvullend verweer 25.08.2020 ….. en vooruitlopend daarop zeer duidelijke aanzienlijke correspondentie, zoals bijv. dd 04.05.2020 ……. Dat men zich met valselijke en verscholen identiteit bij rederij meldt bij een herr Vercauteren om gewenste informatie te bemachtigen is als zeer ongepast en onwenselijk ervaren.

verder aanhoudend trots op basis 24/7 : www.camper-shipping.com/testimonials 

Link naar reactie
Share on other sites

Een dergelijke reactie was te verwachten. Regelrechte onzin wat beweerd wordt door RWWS. Gelukkig liegt de rechterlijke uitspraak niet inclusief veroordeling van alle kosten.

Wellicht kan als reactie door RWWS gemeld worden wanneer RWWS aan haar veroordeling en verplichtingen op grond van de veroordeling van de rechtbank gaat voldoen? RWWS weigert haar schulden namelijk te betalen ondanks veroordeling en beslagleggingen. Het bedrag van €4.000,- dat wij tegoed hebben op basis van het vonnis van de rechtbank zien we graag per ommegaande tegemoet op het bij RWWS bekende banknummer. 
Na betaling van schulden graag bereid dit in positieve zin te vermelden als comment op deze site. Maar we wacht al bijna 4 jaar. Bezint eer ge begint als je zaken wil doen met of geld betaald aan RWWS.

2020, bewijsvoering:

Rechtbank Gelderland

Zittingsplaats Zutphen

zaak: 865473CV expl 20-2481

veroordeling: €4.000,- incl proceskosten

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Gaan halen, met of zonder de deurwaarder, heeft weinig zin wanneer het een kale kip betreft. Ik begreep dat de kip z’n bezittingen heeft weggesluisd. Helaas zijn dit soort praktijken moreel zeer verwerpelijk, maar helaas niet illegaal. De argumenten van Camper-shipping.com (hierboven) is juridisch volstrekt niet interessant. Ondanks de door hem aangehaalde verweren heeft de rechter in zijn nadeel besloten. De verweren zijn derhalve niet steekhoudend gebleken.

Het advies van TS om niet met Robert WWS in zee te gaan lijkt me voorlopig de enig juiste conclusie!

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Wij hebben veel vrienden die vaak zaken hebben gedaan met SeaBridge. En hebben dit als zeer goed ervaren. Wij zijn bij een bijeenkomst geweest

 

en dat was super zoals zij het doen. Daar hangt wel een prijskaartje aan maar dan heb je ook wat. Zie hun website  https://www.seabridge-tours.de/en/home/

aangepast door Ford Ranger
wat vergeten
  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...