Rob en Yvonne Geplaatst: 19 juli 2023 Geplaatst: 19 juli 2023 wij, stel 64 jaar, gaan eind sept begin okt tot medio december naar Zuid Spanje met als doel, steden te bezoeken te fietsen ( daar waar het kan )en gewoon van het extra zonnetje te genieten. Misschien zijn er mensen (koppels of solo) die het leuk vinden om samen op te reizen (of een deel van de reis samen te doen) Bij interesse horen / lezen wij dit graag Hartelijke groet van Rob en Yvonne Quote
Bobbie Geplaatst: 25 juli 2023 Geplaatst: 25 juli 2023 Hallo Rob en Yvonne, Ik wil ook graag overwinteren in het zuiden en fietsen,wandelen en van zon genieten. Ik ben 69 en solo en rijd met een Hymer. Groet, Anneke Veger. Nijmegen. Quote
Hansi555 Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Hallo anneke ik ben ook solo weduwnaar heb ook hymer en wil ook graag overwinteren maar niet alleen. Ik ben Hans 70 jaar jong Quote
Bobbie Geplaatst: 16 augustus 2023 Geplaatst: 16 augustus 2023 Hallo Hans, Leuk te horen dat je ook gaat overwinteren en een Hymer hebt. 4 sept. Ga ik naar Vessem bijeenkomst om te kijken of er nog meer overwinteraars zijn. Waar woon je. Groet, Anneke. Quote
trailerad Geplaatst: 16 augustus 2023 Geplaatst: 16 augustus 2023 Hallo Bobbie en Hansi, ga geen gegevens met mekaar delen op het forum. Beter stuur je een PBtje naar mekaar. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.