Herman Bisschop Geplaatst: 18 juli 2023 Geplaatst: 18 juli 2023 Weet iemand waar ik die kleine plakstickertjes kan kopen die in de camper de schroeven in de meubels afdekken? Quote
HymerBoy Geplaatst: 18 juli 2023 Geplaatst: 18 juli 2023 (aangepast) google even op "hout stickers meubels" dan vind je wel e.e.a. wellicht zit er iets bij voor je. 18 juli 2023 aangepast door HymerBoy 1 Quote
Herman Bisschop Geplaatst: 18 juli 2023 Auteur Geplaatst: 18 juli 2023 Bedankt, dit is wat ik zocht. Met vriendelijke groet, Herman Bisschop. Quote
Camper-T Geplaatst: 18 juli 2023 Geplaatst: 18 juli 2023 Ik heb ze via de dealer bij de camperfabriek besteld op chassisnummer van de camper, dan krijg je dezelfde kleur als het fineer. Tenzij je een oudere camper hebt waarvoor geen recente zaken meer geleverd kunnen worden. Voordeel van de meubelstickers via de camperfabriek: ze zijn tegenwoordig wat groter en plakken beter, die kleine laten vaak los. Quote
Herman Bisschop Geplaatst: 1 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2023 Bedankt, ik heb ze besteld. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.