Ga naar inhoud

APK keuring Spanje


joop.49

Recommended Posts

Ben je met je camper voor een langer verblijf in Spanje en moet je camper/auto in deze periode periode een APK keuring ondergaan, Dan kun je in heel Spanje maar nog maar op enkele plaatsen terecht.

Op mijn vraag aan de RWD of de informatie van autoweek juist was, kreeg ik volgend antwoord.

 

Geachte heer Jussen,
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ik begrijp dat u  wilt weten of de informatie welke u gelezen heeft in de Autoweek correct is. U heeft er gelezen dat er in Benidorm ook een APK keuringsstation zou zijn waar u uw Nederlandse auto APK kunt laten keuren. Goed dat u hierover mailt.

In het verleden was het inderdaad zo dat er een APK keuringsstation was in Benidorm. Helaas moet ik u mededelen dat het niet meer mogelijk is om uw voertuig APK te laten keuren in Benidorm. Dit is alleen nog maar mogelijk in Barcelona, Marbella, Motril en in Sevilla zoals u kunt nalezen op onze website.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Voor mij en wellicht voor velen met mij die s'winters in de buurt van Benidorm verblijven zijn genoemde plaatsen minimaal  500 km van Benidorm verwijderd.

Misschien kan de NKC de RDW de mogelijkheid bespreken In de omgeving Benidorm nog een keuring station aan te wijzen.

Tot vorig jaar was er b.v. een in Altea. n.l. Garage Eddy Kramer die vanaf 2023 geen APK mag uitvoeren .

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid