Ga naar inhoud

De door NKC beschikbare C1 Edudrive theorie CBR Rijbewijs mogelijkheid is een aanrader.


Onedutch
 Share

Recommended Posts

De rijschool waar ik zit vraagt enkele honderden euro's voor een theorie dag. Zelf koos ik ervoor om lid te worden van NKC en zo dus 'gratis' van de mogelijkheid gebruik te maken om middels Edudrive de lesstof tot mij te nemen. Ik kon nergens iets lezen hoe het overeen komt met de daadwerkelijke toets. Nou deze is boven verwachting, de afbeeldingen zijn vrijwel gelijk en meer dan de helft van de vragen komen ook bij Edudrive aan bod. Overigens heb ik niet alle vragen gezien bij Edudrive, elke keer als je een toets opnieuwe doet krijg je enkele nieuwe vragen.  Ik begon met het Theorie blok, 9 hoofdstukken, vanaf hoofdstuk 5 - 6 deed ik ook verkeersbord training erbij En tegen het einde ook enkele proef examens. 

 

Pluim voor NKC en Edudrive, 2,5 week dagelijks leren (3 x 20min verdeelt over de dag) middels Edudrive. Scoorde op Edudrive tussen 85 - 95 % op de toetsen en slaagde met 2 fout bij CBR. 

 

Mvgr Onedutch

aangepast door Onedutch
Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik ben lid van NKC en probeer met mijn lidmaatschapsnummer / productcode toegang te krijgen tot de online leeromgeving. Dat lukt mij helaas niet. Ik krijg steeds de melding dat de productcode onjuist is. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie
Share on other sites

Op 2-7-2023 om 20:48, MdR zei:

Ik ben lid van NKC en probeer met mijn lidmaatschapsnummer / productcode toegang te krijgen tot de online leeromgeving. Dat lukt mij helaas niet. Ik krijg steeds de melding dat de productcode onjuist is. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?


Mail naar info@nkc.nl
 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...