Gotcha Geplaatst: 22 mei 2023 Geplaatst: 22 mei 2023 Hallo mede camperaars. Wij zijn sinds een jaar in het bezit van een nieuwe Hymer 880 BMLI. De dubbele vloer biedt veel ruimte voor bagage. Is het bij iemand bekend of er een rail / uitschuif systeem verkrijgbaar is, zodat daar kratten op geplaatst kunnen worden. Op die wijze zouden deze eenvoudig in en uitgeschoven kunnen worden. Hymer zelf levert dit niet. Quote
Frans Geplaatst: 28 mei 2023 Geplaatst: 28 mei 2023 Volgens mij heb jij die vraag al eens gesteld. Hierop heb ik gereageerd met onderstaande link https://www.xn--hymer-original-zubehr-0ec.com/en/travel-nbsp-transport/bags-and-boxes/2158/b-class-supreme-line-master-line-storage-box-60-cm-wide?number=3271872&c=227 Quote
Adriatik Geplaatst: 28 mei 2023 Geplaatst: 28 mei 2023 2 uren geleden, Frans zei: Volgens mij heb jij die vraag al eens gesteld. Klopt. Op 2 juli vorig jaar om precies te zijn. Wist Gotha zelf waarschijnlijk niet meer. 1 Quote
Gotcha Geplaatst: 29 mei 2023 Auteur Geplaatst: 29 mei 2023 Goeden morgen, klopt als een bus, ik had de vraag al eens gesteld. Ook wist ik dat nog wel, gezien mijn leeftijd had het me anderzijds niet verbaast als ik het was vergeten. Nog bedankt Frans !! Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.