Ga naar inhoud

Tafelpoot liftfunctie stuk


Karienhe
 Share

Recommended Posts

De lift functie van de tafelpoot in mijn Bürstner Lyseo is plots stukgegaan waardoor ik de tafel niet meer op hoogte kan houden en fixeren.

Weet iemand waar ik Bürstner onderdelen kan kopen en zo’n tafelpoot kan scoren.

 

 

Ook ben ik benieuwd of mensen hier ook ervaring mee hebben?

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Waarschijnlijk heb je een tafelpoot van Isle, iets zoals dit model. Deze moet je niet volledig omhoog trekken tot je een klik hoort want dan zakt hij weer.

Werkt het echt niet meer, rijdt dan even langs een camper dealer of camper service bedrijf naar voorkeur. Tafelpoten zijn niet camper specifiek en worden door meer campermerken gebruikt.

Valt de Lyseo nog onder garantie dan moet je langs de dealer waar deze vandaan komt en wordt de tafelpoot mogelijk gratis hersteld of vervangen.

aangepast door Camper-T
  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goedendag allemaal,

 

Wij hebben net een andere camper gekocht en hierin zit ook een telescoop tafelpoot. We kunnen deze wel horizontaal alle kanten op bewegen, maar niet verticaal. Ik kan nergens een handleiding hiervan vinden en durf niet te hard te trekken. Weet iemand hoe we de tafel omlaag en vervolgens weer omhoog krijgen?

 

Link naar reactie
Share on other sites

Nee, helaas. Geen beweging in te krijgen. We hebben een hendeltje om horizontaal te kunnen bewegen. Moet die juist open staan of vast, zodat deze horizontaal gefixeerd is? Of staat dat er los van? Daarnaast zit er beugel die we 180 graden kunnen roteren. In welke stand moet die staan?

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Op 20-5-2023 om 17:21, Hymer Bo zei:

Nee, helaas. Geen beweging in te krijgen. We hebben een hendeltje om horizontaal te kunnen bewegen. Moet die juist open staan of vast, zodat deze horizontaal gefixeerd is? Of staat dat er los van? Daarnaast zit er beugel die we 180 graden kunnen roteren. In welke stand moet die staan?

Is het opgelost ondertussen?

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...