Karienhe Geplaatst: 2 mei Share Geplaatst: 2 mei De lift functie van de tafelpoot in mijn Bürstner Lyseo is plots stukgegaan waardoor ik de tafel niet meer op hoogte kan houden en fixeren. Weet iemand waar ik Bürstner onderdelen kan kopen en zo’n tafelpoot kan scoren. Ook ben ik benieuwd of mensen hier ook ervaring mee hebben? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 3 mei Share Geplaatst: 3 mei (aangepast) Waarschijnlijk heb je een tafelpoot van Isle, iets zoals dit model. Deze moet je niet volledig omhoog trekken tot je een klik hoort want dan zakt hij weer. Werkt het echt niet meer, rijdt dan even langs een camper dealer of camper service bedrijf naar voorkeur. Tafelpoten zijn niet camper specifiek en worden door meer campermerken gebruikt. Valt de Lyseo nog onder garantie dan moet je langs de dealer waar deze vandaan komt en wordt de tafelpoot mogelijk gratis hersteld of vervangen. 3 mei aangepast door Camper-T 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Karienhe Geplaatst: 17 mei Auteur Share Geplaatst: 17 mei Ondertussen een soortgelijke tafelpoot gekocht online en gemonteerd in de camper. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 17 mei Share Geplaatst: 17 mei Fijn dat je dat effe laat weten Karienhe. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymer Bo Geplaatst: 20 mei Share Geplaatst: 20 mei Goedendag allemaal, Wij hebben net een andere camper gekocht en hierin zit ook een telescoop tafelpoot. We kunnen deze wel horizontaal alle kanten op bewegen, maar niet verticaal. Ik kan nergens een handleiding hiervan vinden en durf niet te hard te trekken. Weet iemand hoe we de tafel omlaag en vervolgens weer omhoog krijgen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Karienhe Geplaatst: 20 mei Auteur Share Geplaatst: 20 mei Naar boven: Erop duwen, dan gaat ie naar boven en heel zachtjes iets terug duwen om te fixeren. naar beneden: iets omhoog trekken en dan zakt ie tot ie op de laagste stand fixeert werkt dit? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymer Bo Geplaatst: 20 mei Share Geplaatst: 20 mei Nee, helaas. Geen beweging in te krijgen. We hebben een hendeltje om horizontaal te kunnen bewegen. Moet die juist open staan of vast, zodat deze horizontaal gefixeerd is? Of staat dat er los van? Daarnaast zit er beugel die we 180 graden kunnen roteren. In welke stand moet die staan? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Karienhe Geplaatst: 20 mei Auteur Share Geplaatst: 20 mei De hendel om horizontaal te bewegen staat er los van. Aan mijn tafel zit verder geen beugel. ik kan de tafel 360 gr draaien doordat de sokkel draaibaar is. misschien kan je foto maken en op forum plaatsen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.