toniepetra Geplaatst: 16 april Share Geplaatst: 16 april Wij willen op reis naar Noorwegen via Zweden in juli/augustus. Ik zou graag van andere camperaars willen weten of zij ervaring hebben met muggenoverlast? grt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 16 april Share Geplaatst: 16 april Ik ben vorig jaar naar Finland, Zweden en Noorwegen geweest, maar wel in het voorjaar (mei/juni) Ik heb toen weinig last gehad, alleen in het noorden van Finland op een aantal warme dagen bij een meertje. Een paar jaar geleden in Zweden geweest tijdens het hoogseizoen. Ook toen was het redelijk, maar je hoort heel verschillende verhalen. Ik gebruik bij muggen mijn Thermacell om te muggen te verwijderen. Werkt prima. Nadat je het apparaat aan zet creëert een cirkel van zo'n 10 tot 15 meter doorsnede waar geen muggen en andere vliegende insecten meer komen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
peetan Geplaatst: 23 april Share Geplaatst: 23 april Op 16-4-2023 om 19:35, Borgerik zei: Ik ben vorig jaar naar Finland, Zweden en Noorwegen geweest, maar wel in het voorjaar (mei/juni) Ik heb toen weinig last gehad, alleen in het noorden van Finland op een aantal warme dagen bij een meertje. Een paar jaar geleden in Zweden geweest tijdens het hoogseizoen. Ook toen was het redelijk, maar je hoort heel verschillende verhalen. Ik gebruik bij muggen mijn Thermacell om te muggen te verwijderen. Werkt prima. Nadat je het apparaat aan zet creëert een cirkel van zo'n 10 tot 15 meter doorsnede waar geen muggen en andere vliegende insecten meer komen. IN Zweden, Finland en Noorwegen kun je "jungle oil ( Djungelolja) kopen. Het beste wat op dit gebied te koop is ( volgens de Scandinaviers ) https://outdoordays.se/en/products/djungelolja-40ml Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.