Ga naar inhoud

Chausson Flash 728 EB vraagjes


Recommended Posts

Hallo, ik ben op zoek naar de boiler inhoud van onze Chausson Flash 728EB uit 2015.

Iemand enig idee?

Verder ben ik op zoek hoe ik onze tafel helemaal naar beneden kan krijgen. Hij zakt wel goed maar schiet weer een stukje omhoog. Hij heeft een telescoop poot. Is geen handleiding van te vinden.

 

Gr. Theo

aangepast door Theo van Geldorp
Vraag toegevoegd
Link naar reactie
Share on other sites

Aan het type camper kun je niet aflezen wat er voor materie van andere merken is ingebouwd.

Misschien kun je even op de boiler kijken wat voor merk en type dit is.

Een gemiddelde combi boiler (verwarmen en warm water) heeft een inhoud van ca. 10 liter.

 

De tafelpoot idem dito, er zijn meerdere merken die telescopische tafelpoten maken voor in de camper. Zie je ergens een merk/type?

Bij dit soort tafelpoten moet je vaak eerst de vergrendeling losmaken, dan de tafel iets optillen en daarna kun je hem laten zakken.

Als de tafel na volledig inzakken toch weer iets omhoog komt zou je bijna denken dat deze op gasveren loopt, of er zit iets in de weg.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...