Ga naar inhoud

Update Kenwood Garmin gezocht


Brek2
 Share

Recommended Posts

Ik heb een Kenwood met Garmin navigatie software . De installatie is van 2017 maar Garmin levert geen updates meer. De laatste update is: OEM CN Europe NTU 2021.

 

Wie kan mij helpen aan een update? Ik kan de huidige versie niet meer gebruiken vanwege teveel veranderde gingen 

Link naar reactie
Share on other sites

Je zou Kenwood Nederland (JVC) even een mailtje kunnen sturen of er nog een update mogelijk is. Voor een radio-navigatie van 6 jaar oud zou je toch nog wel updates verwachten. En anders kun je Garmin zelf ook nog een mailtje sturen, al zijn zij niet heel erg begaan met hun OEM software voor derden, is mijn persoonlijke ervaring.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik had ooit een flink dure Kenwood 2DIN radio/navi en al vrij snel gedoe met updates. Die waren simpel niet up to date genoeg en worden - omdat het voor andere merken hardware is die ook Garmin navi gebruiken - slechts eens per jaar uitgebracht. Radio werd later uit de auto gestolen, verzekering vergoedde alle schade en daarna een Kenwood radio met alleen CarPlay/Android Auto gekocht. Smartphone via USB op de radio, gratis navigatie naar keuze en altijd up to date incl. live files/verkeer updates.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...