Ga naar inhoud

Toilet


liberation
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik vraag me af waarom een aantal heren NIET de moeite neemt om op een camperplaats naar hun eigen toilet te gaan. Vandaag 2 mannen die hun camper parkeren uitstappen en vervolgens achter hun camper gaan staan te urineren. Na 1 van de mannen te hebben aangesproken op zijn gedrag kreeg ik te horen dat hij het niet op kon houden. Sorry maar ik mis dan echt iets je parkeert je camper stapt uit en loopt naar de achterkant waar je je blaas gaat legen. Volgens mij is het toilet in de camper dichterbij en er niet voor niets. Dit gedrag vind ik ronduit onbeschoft om te beginnen gaat die betaalde camperplaats stinken, camperaars hebben al de naam maak het niet nog erger! Heb een beetje respect voor camperaars die op een nette plaats willen staan en daar ook voor betalen.

  • Like 3
Link naar reactie
Share on other sites

De groep mensen met een camper is in de afgelopen jaren enorm gegroeid dus het kleine groepje camperaars die geen regels en fatsoen kennen is ook wat groter geworden. Het is niet voor niets dat er in dezelfde afgelopen periode camperplaatsen zijn gesloten en vrij staan aan banden is gelegd, omdat dit soort er een zooitje van maken. Dit type mens is niet omgevingsbewust, parkeert de camper waar hij of zij dit wil, leeft zoals dit voor hem of haar het makkelijkste uitkomt en kan erg slecht tegen kritiek. Het is daarom soms hopen dat de camper weer minder populair wordt en deze groep verkleint tot een uitzondering die je af en toe tegenkomt.

 

aangepast door Camper-T
Link naar reactie
Share on other sites

Dit waren zogenaamde keurige mensen. De camper keurig gepoetst schoenen uit bij het naar binnengaan. Mevrouw vol in de make-up mijnheer in zijn gestreken shirtje ik dacht in de 1e instantie wat een keurige mensen. Ik kwam er helaas al snel achter dat het van boven Bont is en van onderen STRONT!

Link naar reactie
Share on other sites

Ik kom niet met excussen, ik probeer iets te bedenken waarom iemand zoiets doet. Dat mevrouw niet op de plee zat kom je nu mee. Als je prostaatklachten hebt zou ik mij zo'n scenario, die ik schetste best kunnen begrijpen, die lege fles die onder dat zware frans bed ligt, ga je echt niet pakken met een volle blaas, maar daar moet je wel man voor zijn, vrouwen hebben daar geen last van.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...