Ga naar inhoud

Trekhaak camper


mieke
 Share

Recommended Posts

22 uren geleden, mieke zei:

Wij willen een trekhaak laten plaatsen op onze camper voor gebruik van fietsendrager.

Weet iemand een goed adres omgeving Eindhoven?


Afhankelijk van het type camper en het chassis is dit geen routine klus. Een bekend adres voor maatwerk is hier elders ook reeds genoemd is www.arli.nl. Iets verder van Eindhoven, maar dan heb je ook wat en je kunt er met de camper prima overnachten.

Link naar reactie
Share on other sites

4 uren geleden, Kees_S zei:


Afhankelijk van het type camper en het chassis is dit geen routine klus. Een bekend adres voor maatwerk is hier elders ook reeds genoemd is www.arli.nl. Iets verder van Eindhoven, maar dan heb je ook wat en je kunt er met de camper prima overnachten.

Ja, dat schiet op!

Quote

 

ARLI bv. is een bedrijf dat in verleden veel deed en tegenwoordig weinig.

We nemen voorlopig geen nieuwe klanten meer aan.

 

 

Op 11-3-2023 om 13:18, mieke zei:

Wij willen een trekhaak laten plaatsen op onze camper voor gebruik van fietsendrager.

Weet iemand een goed adres omgeving Eindhoven?

Als je dit soort vragen stelt is het voor ons wel erg handig als je aangeeft wat voor camper je hebt, heb je een bus, een halfintegraal of een integraal camper. Wat voor merk het is zou natuurlijk ook helpen. Wat ook erg zal helpen is het model en bouwjaar.

 

Vorig jaar heb ik een universele trekhaak op de kop getikt en onder mijn camper geschroefd. De bedrading voor de contactdoos vanaf de achterverlichting en voeding van de HH accu gehaald en voor ± € 500,- was ik klaar. De fietsendrager had ik al, daarvoor geen extra kosten gemaakt.

Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, CaradoT135 zei:

ARLI bv. is een bedrijf dat in verleden veel deed en tegenwoordig weinig.

We nemen voorlopig geen nieuwe klanten meer aan.


Lees even goed hier op het forum dan zie je dat zeer recent nog iemand daar als nieuwe klant is aangenomen. Zij nemen vooral geen nieuwe klanten meer aan die niet willen betalen. Bellen en een afspraak maken werkt nu ook nog gewoon. De aanhouder wint. Maar jij bent er waarschijnlijk nog geen klant en nooit gepoodg om klant te worden ?
 

Link naar reactie
Share on other sites

54 minuten geleden, Kees_S zei:


Lees even goed hier op het forum dan zie je dat zeer recent nog iemand daar als nieuwe klant is aangenomen. Zij nemen vooral geen nieuwe klanten meer aan die niet willen betalen. Bellen en een afspraak maken werkt nu ook nog gewoon. De aanhouder wint. Maar jij bent er waarschijnlijk nog geen klant en nooit gepoodg om klant te worden ?
 

Als je hun eigen informatie welke ze op hun site zetten al niet meer kan vertrouwen, moet ik dan afgaan op een forum waar jan en alleman maar wat loopt te verkondigen?

 

En nee ik heb de mannen nog niet nodig gehad voor een trekhaak o.i.d.

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Op 12-3-2023 om 18:29, Kees_S zei:


Lees even goed hier op het forum dan zie je dat zeer recent nog iemand daar als nieuwe klant is aangenomen. Zij nemen vooral geen nieuwe klanten meer aan die niet willen betalen. Bellen en een afspraak maken werkt nu ook nog gewoon. De aanhouder wint. Maar jij bent er waarschijnlijk nog geen klant en nooit gepoodg om klant te worden ?
 

Als je zo adverteert als bedrijf benader ik ze niet eens....

 

Schermafbeelding 2023-03-13 om 22.01.40.png

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...