Anja57 Geplaatst: 7 maart Share Geplaatst: 7 maart Wij zijn vorig jaar opa en oma geworden en willen graag onze kleinkinderen meenemen in de camper. Hoe doen andere opa en oma’s dit? Graag ontvang ik advies op welke wijze en welke autostoeltjes geschikt en veilig zijn om te plaatsen in een Hobby camper op een Fiat Ducato chassis van 2016. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 7 maart Share Geplaatst: 7 maart Hallo, zitten er iso-fix connectors in de camper? Dan kan je de goede autozitjes gebruiken die je in je auto ook gebruikt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Anja57 Geplaatst: 7 maart Auteur Share Geplaatst: 7 maart Omdat de camper nog in de stalling staat is mij momenteel onbekend of er iso-fix connectors in zitten. Ik hoop dat ik er via dit forum achter kan komen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.