Zozolala Geplaatst: 23 februari Share Geplaatst: 23 februari Hai, ik zou graag met een een kleine club campers richting Hongarije willen reizen. Iedereen doet waar hij of zij zin in heeft en hoeft zich niet verplicht voelen om alles samen te doen. Maar als je dat wel wilt heb je de gezelligheid van je reisgenoten en onderneem je al dan niet samen stadsbezoeken bv Praag, Wenen, Boedapest, wandelen, fietsen, zwemmen, eten etc. Ook kan je elkaar helpen als het eens nodig is.Ik sta het liefst zoveel mogelijk vrij of op gratis/goedkopen camperplaatsen, dit ben ik zo gewend en dat bevalt prima. Soms op een camping dus, voor een lekkere douche, stroom etc. Het lijkt me leuk om samen een route te plannen in grote lijnen en dan zien we onderweg per dag wel waar we heengaan. Niet te strak plannen dus!Heb jij hier ook zin in? ik vertrek sowieso begin mei en heb tot eind juni de tijd. In juli moet ik weer in Nederland zijn om te werken. Als dit je aanspreekt neem dan contact op en dan gaan we begin april bij elkaar komen om kennis te maken en plannen te maken (als het klikt).Ik hoop tot ziens!Zozolala Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Fleur Geplaatst: 2 maart Share Geplaatst: 2 maart Hallo, Ik ben Jeanet en zou graag persoonlijk contact hebben over dit "project" Hartelijke groetjes, Jeanet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Zozolala Geplaatst: 3 maart Auteur Share Geplaatst: 3 maart 13 uren geleden, Fleur zei: Hallo, Ik ben Jeanet en zou graag persoonlijk contact hebben over dit "project" Hartelijke groetjes, Jeanet Dag Jaenet, leuk! Je bent de eerste die reageert. Ik bel je vanmiddag of morgen. Hartelijke groet, Josephine (zozolala ) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.